Gå til innhold

HJELP!!! Hva skriver jeg i innbydelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

til bryllupet vårt?? Satte meg ned for å skrive den nå, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal formulerer meg!!!! :/

Noen som kan hjelpe meg??

På forhånd takk! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på feks www.bryllupsbutikken.no, så har de tekstforslag der:)

Lykke til:)

Skrevet

til "navnene på de som er bedt, for å unngå misforståelser"

vi har gleden av å invitere dere til bryllupet vårt lørdag ....

vielsen blir i .......kirke kl

etterpå blir det bryllupsfest ved....................

overnatting finnes ved .............

en tilbakemelding på om du/dere har anledning til å komme, vil gjerne ha innen.......

antrekk:

vennlig hilsen....... og ................................

tlf.......

Skrevet

Bridezilla, hehe, den var bra!

Hva med:

"Av diverse grunner så må vi be dere--------

og blablabla...

Kom på festen, ta med gave!"

hehehe

Skrevet

Hahahaha Dubbe, den likte jeg!! :D:D:D

Skrevet

Vi trykte opp en 'hoved invitasjon' til kirka (brettet i to slik at det ble et lite hefte liksom) og to forskjellige ark til aa legge inni, ettersom vi inviterte til middag eller til kaffen.

F.eks. hovedinvitasjon:

1. side: Kari + Per = sant

2. side: 'blank'

3. side: Vi gifter oss i Bygdekirka den 30. juni 2006 kl. 13 og oensker aa dele denne gledesstunden med dere.

Kari Pikenavn og Per Nordmann

Gata 10

1212 BYEN

Telefon: 0000000

Skrevet

hehe, *musefis*, jeg vet!! Men, seriøst altså, hehe. Ta noe som de vet er så absolutt dere. Er dere freely speaking people, skriv noe som kjennetegner dere :)

Lykke til,

klem

ps:godt at du kunne smile av forslaget mitt da, hehe

Skrevet

Vi ble nettopp invitert i bryllup og jeg synes de hadde en fin tekst i innbydelsen: Kjære .... og.... Vi gir hverandre vårt ja i ....kirke den... kl.... Dagen blir ikke den samme uten dere, derfor håper jeg dere vil dele den store dagen med oss. Middagen holdes i.... kl.... Hilsen.... og .... SU innen...

Likte særlig det med dagen blir ikke det samme uten dere. Vi skal gifte oss til fjells og må ha et vedlegg med informasjon om overnatting, veien dit osv. Vil gjerne holde selve innbydelsen enkel og grei og likte godt formuleringene i den invitasjonen jeg har sitert.

Skrevet

I tillegg til generell info om sted og tid osv, kan det være en ide å også ha med telefonnummer til forlovere og toastmaster, hvis det er noen som skal holde tale el som kan være greit å ha en plan på i forkant for at middagen ikke skal bli alt for lang

Skrevet

Joda, fin den invitasjonen Maud, men dagen blir jo den samme selv samboeren til en kompis av min tilkommende mann....viss du skjønner.

Så synes det virket litt "tilgjort" å skrive det slik. Må jo skrive det samme til dem alle sammen.

Feks. søsteren til min tilkommende ektemann har nettopp fått seg samboer. Vi ahr enda ikke møtt han, men han må selvsagt få komme siden de er samboere. Synes det blir rart å skrive at dagen ikke blir den samme uten Eva og Henrik-som jeg ikke kjenner .... skjønner ?!?!?!

Skrevet

Så skriv noe annet da! Jeg syntes det var fint. Kommer ikke til å skrive akkurat det samme fordi mange av gjestene kommer i begge bryllupene, men likte det altså. Er noen par der vi ikke kjenner begge også, men den vi kjenner er allikevel en vi gjerne vil dele dagen med. Jeg likte det, ikke du. Da skriver du noe annet. Så greit er det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...