Gå til innhold

Bergen Vest


titttitt

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg? Jeg har en herlig liten jente på 1,5 år som av og til trenger pass. Ikke noe fast, men sånn i ny og ne når jeg skal noe.

Du kan gjerne være dagmamma som har kapasitet til en ekstra innimellom.

Aldri fulle dager, men noen timer. Eller bare hjemmeværende mor som kunne tenkt seg en liten på besøk.

Jeg betaler 200 for fire - fem timer.

Er du interessert kan du maile meg på [email protected] så tar jeg kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er dagmamma i fyllingsdalen. Hadde du tenkt en gang i uken el en sjelden gang el mer? jeg har problemer med mailen.. Jeg er dagmamma til 2 på fullt en på halvt og har 2 egne. min eldste gutt og 2 av dagbarna går i barneparken her med oss.Vi er i parken etter min minste gutt har sovet på dagen. Jeg har tenkt å ta inn et nytt dagbarn fra aug på fullt , siden min eldste gutt skal begynner i barnehagen.kan ha hun en til 2 ganger i uken?

 

hilsen cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tusen takk for svar! :-) Jeg har ingen familie som kan hjelpe å passe når det trengs, så derfor føler jeg behov for å ha en som kan passe henne i spesielle tilfeller. Altså ikke noe fast, kun av og til, når jeg skal ett eller annet og jeg ikke kan ha med min datter.

f.eks. Når jeg skal ha eksamen, skal til tannlege/lege etc.

Skal ha en eksamen allerede på Onsdag, og kunne trengt hjelp Man/Tirs/Ons neste uke, videre etter det kun ved behov...Og da ville jeg selvfølgelig spurt deg for hver gang jeg trenger barnevakt om det passer for deg den spesielle dagen jeg trenger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kan ha henne man,tirs,ons, jeg hvis du vil? Jeg logger av nå men kan treffes på 924 87 095. Hva er arbeidstiden, vet du det? kan ringes el meldes på moben og? Logger av for kvelden nå, skal tildig opp:-) natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det var utrolig snilt av deg å tilby det! Jeg har fått kontakt med en som bor i nærheten av meg som jeg gjerne vil snakke med først, hadde vært greit med en rett rundt hjørne liksom.

Men jeg kan tekste deg når jeg vet noe mer :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...