Gå til innhold

Lite liv her!


Line_78

Anbefalte innlegg

He he, får prøve å være litt aktiv her inne, så kanskje andre henger seg på :-)

 

Hvordan går det jenter? Jeg nyter dagene med nurket, har kost oss masse ute i det siste, men nå er det grått og trist ute. Så nå har jeg trilla vogna fram og tilbake i gangen til guttungen sovna :-D

Han vokser og forandrer seg så fort, men allikevel så umerkelig (litt og litt hver eneste dag). Spennende å følge med på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

JA, det skjer ikke mye her nei. Har vært en del innom, men det er jo aldri noe nytt.

Her går alt strålende.. Vi går masse på tur og har det kjempefint sammen. Idag var været så dårlig og vi var trøtte og slitne begge to så vi har holdt oss hjemme. Greit med litt slappe dager innimellom også.

Det er en spennende tid ja, det er jo noe nytt nesten hele tiden;)

Jeg elsker å være hjemme med prinsessen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...går litt treigt her inne, ja...... Men vi koser oss masse! Elsker regnet jeg da ;) Digg med regn! Så vi er ute om dagen...oxo er det en god unskyldning at jeg må prøve å få av meg litt av "gravidekroppen" - to fluer i ett smekk. Bor i ganske liten leilighet, så det blir litt "ensformig" å bare være inne, både for meg og minsten.

 

Skjer så mye spennende hele tiden! Lærer nye ting hver dag, føler jeg... Gleder meg til hver morgen, og dag, sammen med gullet :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...