Gå til innhold

hvor stor skal/burde...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

babyen være i uke 31? noen som har vært på UL rundt uke 31 som kan svare meg?? min er nå 1500gram. fikk beskjed om at jeg kom til å få en liten unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på UL i etter nøyaktig 29 fullgåtte uker og da veide hun 1340grm. Fikk beskjed at det var en ordentelig trulte for hun hadde bollekinn, men vet ikke hvor stor hun er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 26 var min snuppe 1000gram, fikk beskjed om at det ble en stor baby. Synes ikke 1500gram høres så liten ut jeg, men vet ingenting om sånt dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul på tirsdag da var jeg 30+4, de sa ikke hvor tung de trodde hun var, men de målte henne, å de syntes hun var lita, så jeg måtte komme tilbake om 2 uker. tror ikke helt på det de sa, for på legekontrollen i dag var symfysemålet 30cm, noe som er litt over den røde streken, legen syntes heller ikke at det var lite... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mors uke 31 og fosterets uke 29: Oljebad mot svangerskapskløe

Av Jordmor Siri von Krogh

Nå har babyen din blitt ca 37cm lang og veier ca 1300g. Babyens hud er rosa og begynner å bli glattere fordi underhudsfettet har begynt å komme. Pupillene reagerer på lys og babyen merker hvis det kommer sollys på mors mage. ....

 

dette er nok gjennomsnittet på alle barn i denne uken kan jeg tenke meg...så ut fra dette målet ligger du litt over snittet.....!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at babyverden sin regning på vekt og lengde stemmer bedre enn BIM sin.

 

Dette er iallefall hentet fra www. babyverden.no:

 

30 uker

 

Fra 30 uker og 0 dager til 30 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 1600 g

CRL: 26,5 cm

Full lengde: 36 cm

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...