Gå til innhold

Hjælp, hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 10 år siden, gjorde jeg det slutt med eksen og blei sammen med min nåværende samboer. Nå har jeg ikke sett eksen på iallfall 6 år, men her om dagen så jeg han helt tilfeldig på samme sted. kjente han nesten ikke igjen, så var usikker, men til slutt var jeg sikker, vi hilste ikke eller noe.

plutselig merker jeg at jeg blir helt skjelven og rar, litt "sug i magen", hvorfor???kunne da ikke tenkt meg å bli sammen med han, har jo en snill samboer selv om vi har opp og ned turer, så var det jo en grunn til at jeg gjorde det slutt, og det er jo så lenge siden. Er det normalt å få sånne merkelige følelser??eller forteller de noe mer?Var gele lenge etterpå også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det angst eller en positiv følelse? Tror at uventet møte med personer som tidligere har betydd mye for en alltid vil sette igang følelser hos en og at det ikke betyr annet enn at fortiden er en del av deg og din historie.

Skrevet

ta det med ro alapp av.. på 17 mai møtte jeg en gammel barndomskjærste av meg på akerbrygge... fikk en sikkelig glad følese... koslig å se han igjen og at alt var bra med han, samboern og jr hilste på han å..

men vet at det er sambo jeg vil ha uannsett.. elsker han overalt på jord!

sikkert bare litt rart... det synes jeg når jeg møte han selv om sambo var med...

(nå har jeg vært venner med han siden jeg var født, men ikke sett han på 4 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...