Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele syklubben min har tatt ringtesten og det stemte på alle damene. det stemte også på svigerforeldrene mine og mine egene foreldre på antall unger og kjønn. Dette er når vi tar testen med sytrå og har en gullring i. holder den over pulsåra på håndleddet.

Jente: ringen går i sirkel

Gutt: ringen går frem og tilbake

Ringen stopper helt opp mellom hver unge.

Jeg har tre jenter og alle tre vises...men så kommer det en gutt. Jeg trodde jeg var ferdig med barn.... Jeg venter mensen nå, men for skøy tok jeg ringen over magen og den viste gutt.

Er jeg gravid, eller viser den utslag uten at du er gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den viser selv om man ikke er gravid.

Men den skal jo liksom vise alle da.. hmm

Grunnen til at man kan ta den over magen også er at vi har puls der også.

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg fikk høre at jeg venter gutt og det vil bli det neste gang også, pga ringen gikk i sirkel. hun som gjorde det på meg fikk gutt første gang(ring i sirkler)jente andre gang(ring pendlet)

blir spennende dette, HEHE

• 4 måneder senere...
Skrevet

Detta må jeg prøve. Har 4 gutter men vil ha ei go jente. Spådama elisabet haugen sa 3+1 til meg.

Skrevet

Hmm!

Trodde vel egentlig ikke at ringen ville reagere noe, jeg. At hvis den snurra var det fordi sytråden var snurra...

Men testa nå nettopp. Først snurra den (er spådd å bli gravid med jente nå i nov/des) hvorpå den stoppet og begynte å pendle frem og tilbake!

Måtte teste både håndledd og mage, likt begge plasser!

Sprøtt!

Håper bare det stemmer, jeg! :)

Skrevet

hos meg gikk den frem og tilbake samtidig med at den gikk rundt. Fikk skikkelig fart på, så stoppet den helt... Jeg skal forhåpentlig sette inn 2 egg i morgen, prøverør. Tenk om jeg ble gravid med tvillinger - en av hver!

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøvde nå...=) Ringen gikk fortere og fortere og i større og større sirkler...Hva har jeg=)?

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøvde nettopp jeg og.. litt skummelt..:o) gikk først i sirkel ( har en jente fra før) og så gikk den fram og tilbake (venter gutt nå).. tilfeldig eller?

du venter jente du da..

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg har ikke gullring. kan man bruke ring i hvitt gull?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan er dette egentlig??ser dere sier litt forskjellig...Når den svinger fram og tilbake,er det da gutt eller jente?:)

Skrevet

min ring rører seg ikke den...... betyr det da..... jeg er nå gravid, betyr det at jeg skal miste den det da eller.... skummle greier det der troor jeg.... eller har jeg ikke puls kanskje... hehehhehehe

• 5 måneder senere...
Skrevet

Min mor tok testen på meg før jeg visste at jeg var gravid, var sånn jeg fannt ut at jeg var det.. og der viste det gutt og jeg fikk en gutt =O)

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det noen som leser dette som kunne hjulpet meg og forklart hvordan man tar denne testen? trer man ringen på en sytråd og spinner den over pulsåre`? Forstod ike helt forklaringen jeg..

Men hørtes litt artig ut å prøve ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå blir jeg litt redd! Svigerinna mi tok den testen på meg for en stund tilbake og den bevegde seg ikke i det hele tatt. Hun prøvde flere ganger. Betyr det da at jeg ikke kan få barn???

Skrevet

Hei!

Jeg har en søster som tok denne og da funket den ikke på verken henne (håndledd) eller over min mage. Jeg sa før hun begynte at "du er så skeptisk, så du får det sikkert ikke til" og det stemte ;) Aner ikke om det er sånn, men virker som om noen rett og slett ikke får det til!

Ar ringen snurrer rundt tråden (eller hårstrå som jeg bruker) betyr ingenting. Den skal pendle eller gå i store sirkler.

Pendle = gutt

Sirkler = jente

Om det stemmer aner jeg ikke, og hvordan man teller antall når man tar dette over håndleddet aner jeg ikke. På meg pendler den før den går i sirkler og pendler igjen... Hmm...

Når man tar det over magen skal den vel kun vise kjønnet i magen nå? Om den gir utslag om man ikke er gravid vet jeg ikke, men jeg trodde ikke den gjorde det. Den gjorde ikke det på mine to søstre...

• 3 måneder senere...
Skrevet

En venninde tok denne testen på meg når jeg var gravid med min første.

Den viste da at jeg hadde en gutt i magen, å en liten stund etterpå skulle de komme ei jente. Å rett etter det viste den gutt og jente veldig nært, og til slutt en jente.

Så jeg skulle altså få fem barn, to gutter og tre jenter.

Nå har jeg en gutt på 2,5år og ei jente på 8mnd. Er gravid igjen og har tatt ringen mange ganger nå. Den viser jente og gutt uten stopp. Og noen ganger bytter den på det og viser gutt og jente uten stopp. Spent på om de blir tvillinger da;) Noen som er gravid med tvillinger som har prøvd ringen?

Jente:går i ring

Gutt:pendler

Skrevet

Heisann.Jeg fikk tatt denne testen når jeg var gravid(har en datter på 10).Den viste jente,gutt,jente.Jeg har tatt denne testen mange ganger,og den viser alltid det samme.Har vært uten prevensjon i ca 10 år,men har ikke blitt gravid så langt.Prøvde en periode når hun var 2,men ble så stresset ev det at jeg ikke orket prøvingen mer.Hadde egentlig forsonet meg med tanken på at hun skulle være enebarn,men nå har lysten til å prøve kommet tilbake for fullt.Mannen min vil ikke for han synes vi er for gamle(38),men han velger å ikke beskytte seg,så da kommer jeg til å gjøre det jeg kan for at det skal klaffe.Har bestillt eggløsningst og skal prøve det i første omgang.Skal event bestille en legetime.Gøy å lese at denne ringtesten har stemt på så mange,kanskje det er håp for meg også da.

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen steder står det at frem og tilbake er gutt og sirkler jente, andre steder står det motsatt. Er nok bare tulll...

Skrevet

Det har også noe med hvor lang tid det tar før det blir bevegelse i ringen- i forhold til hvor lang tid det tar før du faktisk blir gravid.

Mamma ble spådd med ringen for leeeenge siden- hu sleit med å få barn. Så var hu sammen med en vennindegjeng, og de spådde henne, ringen hang kjempelenge stille. Til slutt ville ikke mamma mer da det ikke skjedde noe på et par minutter. Plutselig begynte den å beveg seg. Hu prøvde å få barn i 14 år før det skjedde noe.

På meg hang den også leeenge stille. men ikke like lenge som på muttern. Og jeg har holdt på mellom 2.5- 3 år med å prøve....

• 5 måneder senere...
Skrevet

jeg har spurt ringen ja og nei spørsmål. der ringen svarer ja eller nei alt etter hvilken retning den pendler i. jeg spør også ringen hvordan han uttrykker ja og nei, slik at jeg kjenner igjen hva den svarer.

jeg fikk opp at jeg skulle få jente nå, men det får jeg jo ikke vite før barnet er født:-)) spurte 4 ganger, og alle svarene ble jente.

• 1 år senere...
Skrevet

Hehe,ikke så veldig godt å skjønne hva som stemmer her.Noen sier at det er jente hvis den går frem og tilbake,og noen sier motsatt...

Begynner å lure på om jeg ikke får jente allikevel jeg..

Skrevet

Hehe,ja det er rett og slett skikkelig irriterende...

• 1 måned senere...
Skrevet

VÆ! Denne testen er helt VILL!! Nå er jeg litt sjelven her jeg sitter....

Mamma tok den på meg da jeg var 8-9 år i hårstrå over magen, husker det enda; gutt, stopp, gutt, stopp, jente, stopp.....

Så tok jeg den her i sommer da en venninne minnte meg på det, men da me ring i ett sølvkjede over håndleddet, igjen ble det gutt, gutt, jente, jeg tok den to gang på rad bare for å se, siden jeg ikke er særlig overtoisk, å joda gutt, gutt, jente stopp...

Så måtte jeg ta den engang til nå nettopp før jeg skrev her med forlåvelsesringen i hårstrå over handleddet, å jepp gutt, gutt, jente, stopp.

Å guess what: Jeg fikk en gutt i 2006, en gutt i 2008 og venter nå mest sannsynli en jente i januar (legen mente d var jente på UL) :-O :D

Og jeg og min samboer skal ikke ha flere barn, spess siden han har to fra ett tidligere forhold, så så lenge jeg er sammen med han blir det ikke flere barn, så er litt småskummelt å tenke på at dette faktisk kan stemme!:D

Men det skal sies at mamma gjor det samme på min kusine da vi var små å da rørte ikke ringen seg, og hun har to barn idag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...