Gå til innhold

hva synes dere om Noah?


slankeguri

Anbefalte innlegg

 

Jeg har så lyst til at denne gutten skal hete Noah. Hva synes dere om det? Og passer det sammen med Mathias?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noah er kjempe fint!!! Jeg ville sjekket om det er et veldig mye brukt navn, for jeg har merket at mange liker det. Men vet ikke hvor mange som faktisk heter det. Liker ihvertfall navnet utrolig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah er kjempefint!!! Elias kunne fort ha blitt en Noah, men nå ble det Elias på ham. Kanskje Noah neste gang om det blir en gutt?

 

Noah er fint til Mathias selv om det er en litt annen kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noah er et nydelig, men mykt og feminint motenavn. Det finnes mange jentenavn som ligner (Noa, Moa, Nora, Mina etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor populært nå fort tiden..... Men hvis du ikke bryr deg om det er det et fint navn som passer med Mathias ( som også er fint! ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er et kjempe fint navn, men det virker som det er ganske mange som er av samme mening. Tror nok at det kan være en viss fare for at det kan bli både en og to andre Noah'er i klassen til gutten din da! Men, det er ikke alle som bryr seg om slikt. Selv vil jeg helst ikke bruke navnene som er på navnetoppen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...