Gå til innhold

når kom mensen tilbake hos dere??? Er det MULIG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet er kun 7 uker og i går på selveste 17 mai tror jeg drittmensen kom tilbake :( Jeg som hadde gledet meg til en sommer uten bind og tampong. Er dette mensen så kommer jeg til å ha det når vi skal til spania også.. Pokker heller, når fikk dere mensen tilbake da? å hvor lenge blødde dere etter fødsel? Jeg blødde i kunn to uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå 3,5 uker siden prinsessa mi kom, og jeg blør fortsatt...

Skrevet

Jeg blødde i 4,5 uker, og fikk mensen tilbake etter 7 mnd.

Skrevet

blødde i 6 uker, og fikk mensen tilbake etter 9 mnd. Da hadde jeg nettopp Skikkelig bittert.

Skrevet

Etter forrige fødsel blødde jeg i 6 uker, hadde to ukers pause, å så fikk jeg mensen. Så ja det er dessverre mulig :-(

Skrevet

Her var mensen tilbake etter 5 uker,hadde renselse i 4 uker,son er det bare men noen,jeg fullamma og,så surt ja det er det

Skrevet

renselen varte i 4 uker,mensen kom 8 mnd etter fødselen.

Skrevet

snuppa er 10 mnd og jeg ikke fått den tilbake ennå, heldigvis. den dagen kommer vel tidsnok

Skrevet

her kom den også igjen på 17.mai.... mini er 10 uker:) kan ikke akkurat si det var noe stas nei, var skikkelig irritert i byen og når jeg kom hjem skjønte jeg hvorfor... hehe:)

Skrevet

Jepp, 8-9 uker etter fødselen. Har hatt regelmessig mens siden. Noen skikkelig dritt!!

oh well :-)

Skrevet

jupp jupp, ca 10 uker etter fødselen kom mensen:(

Skrevet

dagen etter 6-ukers kontroll. arg!

Skrevet

Hmmm...........blødde i 5 uker etter fødsel.

Gutten er 6 1/2 mnd.har ikke fått mensen enda:)

Skrevet

blødde i 8/9uker etter fødsel...pause i to uker, så kom mensen....:/ å det kom for fult...selv om jeg ga morsmelk...:(

Skrevet

Lillegull er 5 mnd, ingen mens her ennå.

det kan ha vært blødning etter at skorpa på såret der morkaken satt har løsnet- det pleier å skje rundt 7 uker. Hvis det går mer enn 4-5 timer mellom amming i blant er dette lenge nok til at det kan i teorien skje en eggløsning- ergo du får mensen- hvis du ikke blir gravid igjen, da...

Skrevet

Fikk antakeligvis mensen igjen etter 4-5 uker. Og jeg ammet!

Måtte til slutt utredes siden jeg ikke sluttet å blø etter fødselen, og da fant de ut at jeg hadde fått igjen mensen så fort! Da hadde jeg blødd over 10 uker, men det var da tydeligvis mensen to-tre ganger allerede!

Skrevet

Jeg blødde litt over 1 uke etter fødselen. Mensen har jeg ikke fått enda og snuppa er nå over 9 mnd gammel. Mistet mensen når jeg sluttet med p-pillen i mai 2004, ble gravid før jeg hadde fått tilbake mensen så har nå gått i 2 år uten. Veeeldig greit det altså! ;o)

Skrevet

Jeg blødde i 8 uker. Hver dag frem til vesla var 6 uker å de siste 2 ukene var det av og på.

Ikke en uke engang etter jeg slutta å blø fikk jeg skikkelig menssmerter og fikk da mensen et par dager etterpå.

Så jeg fikk tilbake mensen da hun var 9 uker...kjipt!

Å den har kommet trofast hver eneste mnd nå :(

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake etter 13 uker.. Jeg ammet ikke da.. Pumpet meg for fullt i 3 uker bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...