Gå til innhold

når kom mensen tilbake hos dere??? Er det MULIG?

Anbefalte innlegg

Gullet er kun 7 uker og i går på selveste 17 mai tror jeg drittmensen kom tilbake :( Jeg som hadde gledet meg til en sommer uten bind og tampong. Er dette mensen så kommer jeg til å ha det når vi skal til spania også.. Pokker heller, når fikk dere mensen tilbake da? å hvor lenge blødde dere etter fødsel? Jeg blødde i kunn to uker.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Lillegull er 5 mnd, ingen mens her ennå.

det kan ha vært blødning etter at skorpa på såret der morkaken satt har løsnet- det pleier å skje rundt 7 uker. Hvis det går mer enn 4-5 timer mellom amming i blant er dette lenge nok til at det kan i teorien skje en eggløsning- ergo du får mensen- hvis du ikke blir gravid igjen, da...

Fikk antakeligvis mensen igjen etter 4-5 uker. Og jeg ammet!

Måtte til slutt utredes siden jeg ikke sluttet å blø etter fødselen, og da fant de ut at jeg hadde fått igjen mensen så fort! Da hadde jeg blødd over 10 uker, men det var da tydeligvis mensen to-tre ganger allerede!

Jeg blødde litt over 1 uke etter fødselen. Mensen har jeg ikke fått enda og snuppa er nå over 9 mnd gammel. Mistet mensen når jeg sluttet med p-pillen i mai 2004, ble gravid før jeg hadde fått tilbake mensen så har nå gått i 2 år uten. Veeeldig greit det altså! ;o)

Jeg blødde i 8 uker. Hver dag frem til vesla var 6 uker å de siste 2 ukene var det av og på.

Ikke en uke engang etter jeg slutta å blø fikk jeg skikkelig menssmerter og fikk da mensen et par dager etterpå.

Så jeg fikk tilbake mensen da hun var 9 uker...kjipt!

Å den har kommet trofast hver eneste mnd nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...