Gå til innhold

Uff...kan noen hjelpe meg?? (litt langt)


Lillegulli06+spire11<3

Anbefalte innlegg

Jeg fikk plager i bekkenet/korsryggen når jeg var i uke 8...Fikk det spesielt når jeg var på jobb, da det er vondt å gå mye, spesielt på ene foten.. Når jeg endelig setter meg ned etter jobb sitter jeg bom fast å kommer ingen vei.... Gikk til legen å lurte på hva dette kunne være..hun nektet for at dette kunne ha noe som helst å gjøre med det faktum at jeg er gravid.. Måtte derfor få meg time hos kiropraktor uten henvisning..

 

Nå er jeg i uke 20.. Har vært hos kiropraktor 6 ganger.. han mener på at jeg har en låsning i bekkenet å at dette fører til muskelsmerter nedover i bena.. han har prøvd å knekke opp, men uten hell... så etter seks mehandlinger hvor hver kostet 300 kroner har det ikke blitt noe bedre, heller det omvendte...

 

Gikk til legen igjen å maste meg til en rekvisisjon til fysioterapeut... Hun konstanterte bekkenløsning i tillegg til et ryggproblem i de nederste ryggvirvlene... Men samtidig er det det at jeg ikke akkurat føler at denne behandlingen hun gir fører noe med seg... Eneste behandlingene hos fysio går ut på er at jeg kommer, ligger med varmepute under ryggen i ca et kvarter... så tar hun noe lasergreier i ca ett minutt, å sånn vibrerende pute som hun gnir på ryggen i ett minutt...så er jeg ferdig der til neste gang liksom... I dag spurte jeg om det ikke var noe øvelser jeg burde gjøre å slikt, å joda, hun kunne jo sende meg noe på mail, men det kostet 400kroner??? I tillegg spurte jeg om hun bare kunne se over skuldrene å nakken min å se om den var unormalt stiv, noe jeg egentlig vet den er, men da sa hun at det kom til å koste 350 kroner..!!!

 

Så da er saken den... Legen nekter å tro at dette kan ha noe med graviditeten å gjøre...Kiropraktor sier jeg har bekkenlåsning..fysioterapeut sier jeg har bekkenløsning, men nekter å gi meg en gang et lite tips om øvelser uten at jeg må betale i dyre dommer...

 

Får litt følelsen av at de bare gir meg diagnoser som de kan fikse slik at de kan tjene penger på det...

 

Noen andre som opplevere liknende?? Er dette slik det pleier å være?? å hvilken behandling får dere hos fysioterapeut??

 

Håper virkelig noen kan hjelpe meg litt her....Blir så forvirret av dette her:( å smertene blir bare værre for hver dag som går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skift fysioterapaut..... høres ikke ut så hun er verdt pengene... og fysio me rekvisjon ( viss du går til rett fysio... som har trygde avtale) er det gratis å gå te fysio når du er gravid..... jeg betalte ingen ting i min forrige graviditet vertfall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ha byttet lege til en som tok meg seriøst. Det virker ikke som om min lege heller veit så mye om bekkenløsning, men han hører i det minste på meg hvordan jeg har det. Hvis du får skriftlig brev fra fyseoterapeut og kiropraktor å tar med til legen MÅ h*n jo tro deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...