Gå til innhold

Jeg blir så glad...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...når jeg ser at noen velger navn som virkelig skiller seg ut i dag, som feks Gørild, Ragnhild, Brynjar og Arild osv. Alle snakker om at de vil være originale og spennende og så ender hele hurven opp med å hete Emilia, Noah og Leah.

 

Misforstå meg rett, man skal selvfølgelig velge det navnet man liker best. Jeg ville bare gi et klapp på skulderen til de som tenker litt annerledes (uten å finne opp tullenavn selv). Hurra for mangfoldet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si meg enig med deg:-)

Selv om vår lille tulle muligens kommer til å hete Leah Therese,et poppis og et ikke:-)Skal bruke begge navna:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre tre hetet Hans, Jens og Tordis.... rimelig gamle navn det. Og Ingen vi kjenner som heter d.

 

Nå er 4barn i vente og vi skikkelig sliter med å finne et godt gammelt navn til. Jeg vil helst ha et som slutter på S siden de andre tre gjør d!

 

Forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter dere gutt eller jente. HAr ei vennine som heter øydis og en som heter frøydis.Det syns jeg hadde passet bra med navnene du har fra før. Har selv valgt et litt gammelt navn..Syns du har valgt fine navn..Jonas på gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:-)

 

Fine forslag til meg! Hmmmm tror jeg liker Nils og Frøydis, jepp de står definitivt i stil med resten av gjengen, he he og de blir nok neppe flere med samme navn som mine i klassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker godt sære navn jeg:) Hadde vært et enkelt valg hvis det var jeg som fikk bestemme:) Men endte opp med Emilia Sofie, som ikke er så veldig orginalt. Men det er det vi begge liker:) Så da ble det neste sånn...

 

Men jeg er fan av mye nytt og mye gammelt da...

 

F.eks;

 

Noah

Hans

Teodor

Kaspar

Linus

Wilhelm

Vilmer

Balder

Helmer

 

Wilhelmina

Kornelia

Agathe

Alvilde

Henny

Lovise

Lea

Eline

 

 

Osv... Men ikke enkelt å få med den andre her med på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...