Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Hva trenger jeg ha med? Hva skal jeg ha på gullet? Ikke for varm og ikke solbrent....??? Xtra utstyr? apotekartikler? Myggnett? Kan gullet bade? For liten? faktor? HJELP!!!!!!!!!!
d",)~^~^~ Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Vi reiser til Tyrkia om en uke med Snupp 4 mnd og har pakket: - bleier - gulpekluter - siklesmekker - 2 langermet body - 3 kortermet body + en singletbody - 2 singletbody med kortbukse ben (om du skjønner hva jeg mener) - 2 kjoler - en tynn langermet genser og tynn langbukse - 3 par sokker - to badebukser - 4 solhatter - solbriller - solkrem faktor 25 - febernedsettende - termometer - olje til badevannet/massasje - hårbørste - shampo - ammeinnlegg - to helsetepper - håndkle - vogn med parasoll og myggnetting - leker Har med vaskepulver for det er myntvaskeri på hotellet. Jeg regner med at hun kommer til å bade, men det blir nok korte dupper til å begynne med for å venne henne til det. Men må jo se an temperaturen først :-) Vi var på Kreta da eldste gutten vår var 8 mnd og han badet i bassenget. Vi kjøpte en oppblåsbar båt som vi fylte med vann. Da fikk han sitt eget lille plaskebasseng og var en grei løsning da han ikke likte å dusje. Du merker fort om du har på barnet for mye eller for lite. Det viktigste er å holde dem mest mulig i skyggen. Lag skygge med parasoll/paraply eller heng opp tepper over stedet barnet ditt befinner seg. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå