Gå til innhold

Vask av kjøleskapet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man bare bruke vann, eller kan man bruke jif eller grønnsåpe i kjøleskapet ved vasking innvendig?

 

Dette hører kanskje ikke hjemme her, men kan ikke se det er eget forum for husmødre:)

 

Håper noen svarer!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg bruka Zalovatn iallefall....Zaloen tek feittet;)

Lykke til!!

Skrevet

Takk for det:) Da skal jeg prøve det. Tenkte kanskje det ikke var så bra hvis det ble igjen noen rester av såpevann...

 

Men men shit au, så lenge det blir rent:)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker salmiakk:-))

Skrevet

jeg bruker domestos i vaskevannet for å kverke alle bakteriene. Så vaker jeg over med en klut med rent vann etterpå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...