Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Skal man bare bruke vann, eller kan man bruke jif eller grønnsåpe i kjøleskapet ved vasking innvendig? Dette hører kanskje ikke hjemme her, men kan ikke se det er eget forum for husmødre:) Håper noen svarer!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Eg bruka Zalovatn iallefall....Zaloen tek feittet;) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Takk for det:) Da skal jeg prøve det. Tenkte kanskje det ikke var så bra hvis det ble igjen noen rester av såpevann... Men men shit au, så lenge det blir rent:)
*bubbs* Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 jeg bruker domestos i vaskevannet for å kverke alle bakteriene. Så vaker jeg over med en klut med rent vann etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå