Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Om man ikke ønsker allsanger i bryllupet, hvordan får man liksom gitt beskjed til gjestene om dette? På inbydelsen? Føler det blir så sært å skrive det........ Og så er det jo synd om noen lager sang og skal si fra til toast-master og så må hun si at vi ikke ønsker det... Hvordan gjør dere med ønskeliste? Skriver dere på inbydelsen nettsiden til der ønskelisten ligger, eller skriver dere ikke noe om ønskeliste på inbydelsen i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Når det gjelder ønskeliste, spør gjestene ofte selv om det er lagt ut noe ett eller annet sted. Si ifra til deres foreldre i tilfelle de blir spurt, og mange spør sikkert når de ringer dere for å si fra om de kommer eller ikke. Når det gjelder sanger, så ville jeg også gjort det på samme måte som med ønskelisten. Ryktene går ofte. Vi selv har tenkt å si ifra at talene ikke skal være lenger enn 2-3 min. Vi har sagt fra til foreldrene våre, så får de hjelpe oss å bringe dette videre. Jeg vet egentlig ikke om andre måter å gjøre det på. Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Vi skriver på innbydelsen at "... vi har lagt ut ønskelister på Tilbords, andre steder, osv" Dette er ikke frekt, det er jo helt vanlig å legge ut lister nå, og det er til opplysning for gjestene. Jeg har vært irritert selv når det ikke står noe på innbydelser, liker ikke å måtte ringe for å spørre hvor de evt har lagt ut lister. Når du sier sang, er det egentlig tale du mener? Hvis noen vil lage sang til dere, er det nok sannsynlig at de tar kontakt først, så jeg ville ikke tenkt på det som noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå