Gå til innhold

Hvordan kjennes kynnere/rier ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er mitt første svangerskap, og jeg lurer egentlig på hvordan kynnere/rier kjennes ut. I det siste har jeg hatt noen tak i magen som ikke varer lenge (akkurat som hard mageknip). Kan dette være rier eller er det bare vanlig mageknip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en masse kynnere når jeg gikk gravid, og det kunne vare 1-7min og magen knyttet seg sammen som en ball, litt vondt men ikke på langt nær så vondt som veer! Har barn fra før men husket ikke helt vee smertene når jeg skulle ha nr 2, men jordmor sa at det ville jeg skjønne når kom og det gjorde jeg....de satt mer i korsryggen samtidig som magen ble hard!! På slutten av svangerskapet hadde jeg kynnere så jeg måtte sette meg ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kynnere kjennes ut som skikkelig mageknip, skikkelig mensensmerter. Har vært like vondt som riene jeg hadde sist til enkelte tider, og da har jeg kastet opp av smertene. Hadde det ikke så ille første gangen, da føltes det ut som magen strammet seg, ganske ubehagelig.Men, alle får vel i forskjellig grad tror jeg, noen har mer vondt enn andre, like vanlig begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får av og til en plutselig følelse av at magen klemmer, blir stein hard og tung nedover, ofte når jeg går i trapper eller stresser litt for mye. Det går fort over igjen. Er det kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...