Gå til innhold

Reductil-gruppa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lager er ny tråd for alle som bruker Rdeuctil her inne, jeg. Morro å følge og støtte hverandre. Her kan vi gi hverandre tips og oppdateringer om hvordan det går, m.m.

Jeg veide 118 kg i utgangspunktet, målet er å gå ned først til det jeg veide noen uker etter at barnet vårt ble født, 108 kg før midten av august. Deretter er planen å gå ned til før-gravid vekt 91 kg før årsskifte. Også håper jeg å gå ned ca 10 kg til frem til neste sommer. Jeg selv har nå brukt Reductil i 17 dager, og gått ned 4,5 kg så langt. Er fornøyd med det da jeg ikke har gjort annen innsats enn å skaffe tabletter, samt å unngå godis og kaker utenom lørdager og 17.mai....Skal bli sunnere etterhvert, men må ta dette rolig da jeg ikke var motivert i det heletatt da jeg startet. 4,5 kg ned gjør underverker med motivasjonen, så kostholdet blir nok sunnerer og magrere etterhvert!

Avslutter med dagen status. Håper alle vil gjøre det for da blir det så oversiktlig!

 

Resultat: 17 dager og 4,5 kg ned.

 

Reductilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har netopp startet selv.

98 kg etter fødsel for 10 uker siden.

Gikk så opp til 101.

Nettopp startet med Reductil, er 98-99 nå. Spiste mye godteri i går selv om jeg går på Reductil hehe. Men skal ta meg sammen nå videre.

 

Til Reductila. Har selv vært oppi hele 120 kg. Men har vært jojo slanker så gik ned til 95, så oppi igjen til 120. Tok så av 9 kg før jeg ble gravid.

Tok imidlertid av 2 kg under graviditeten. Mye pga at jeg rett og slett ikke hadde lyst på godteri etc.

Lykke til med slankingen til deg og til alle andre.

 

Hvis noen vil snakke på msn er adressen min:

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! her er min oppdatering

 

her har det ikke gått så bra de siste dagene, men jeg har vært i fult mot.

Hadde gått ned 5 kilo. plutselig begynte vekten å gå oppover, så jeg la på meg 2 kilo på to dager. jeg har spist veldig lite, vært meget forsiktig, så jeg er overbevist om at dette må være en veske oppsamling. i dag var vekten litt snillere, og har bare en halv kilo til jeg er tilbake på 5 kilo. så foreløbig er det 4.5. dette forandrer seg fort, det garanterer jeg, for nå gidder jeg ikke være tjukk lengre!!!! hehe =)

 

hilsen litt oppgitt, men med godt mot

 

Nickie =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg blir også med.

Begynte på reductil for 17 dager siden..

Start vekt 92,8

I dag vekt 88,9

 

Gått ned 3,9kg på 17 dager. Er veldig fornøyd.:-)

 

Kjenner bivirkningene av hodepine...uff, er så slitsomt.Håper det blir bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeehoooo da er jeg tilbake på mine 5 kilo =)

 

men har fått litt komplikasjoner med reductil.... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte idag, og venter spent på resultatet etterhvert. Har tidligere gått ned 10 kg men gikk alle opp igjen på kort tid pga "mange ting". Håper å klare det samme igjen, og vel så det. Opplevde tidligere bivirkninger som hjertebank, lykke :o), og søvnløshet, så jeg må nok dosere ned dersom jeg opplever det igjen.

 

Uansett

 

Resultat dag 1: 94 kg

 

 

-tile-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

monika28

 

Jeg blir dårlig av dem.... eller, noe er veldig rart ihvertfall....

 

funket bra to første ukene. gikk ned 5 kilo.

 

gikk opp 2 kilo på to dager... (gjorde likedan som før, spiste ingenting mer) pillene gjorde meg skrubbsulten, og dårlig... svimmel og kvalm

 

gikk ned igjen de to kiloene jeg gikk opp, og merket i dag at tabelettene endelig fungerer igjen... så dette var min 3dje uke på reductil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff får nå håpe det går over.

Jeg også har vært svimmel, men har tenkt at det gjerne er pga at jeg spiser litt lite?

Og sulten ja....trodde liksom alt skulle bli problemfritt jeg med Reductil hehe. Men hadde nok vært verre å "sulte" seg uten Reductil.

Merket at jeg var sulten de første dagene, så ble det bedre. Men så spiste jeg endel noen dager omkring 17 mai, og nå når jeg er på an`igjen med diett så er jeg skrubbsulten IGJEN !!! Men håper det går over til i morgen hehe.

Har brukt de 12 dager nå, og gikk ned 3 kg, la på meg 2 igjen på de dagene jeg spiste endel, og har gått ned 1 kg av dem igjen. så totalt 3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monika28

 

ojjj huff da hehe. opp to kilo på to noen dager er utrolig kjiipt altså =) jeg vet! hehe. men jeg gjorde ingenting for å fortjene det da :-(

 

på 17 mai spiste jeg litt grillmat, og et knøttestykke med iskake, og var godt fornøyd med det. jeg vet jeg kan, og jeg skal, koste hva det koste vil. nå er jeg så møgings lei så.

Virket som om pillene begynte å fungere igjen i går, for matlysten var med ett borte igjen, og jeg ble fort mett. ikke hadde jeg lyst på den deilige kaka i fryseren heller, men tokk meg nok to never popcorn uten fett! nam =)

 

jeg hater å være sulten... sulten å fysen er det verste altså :-( jeg sto opp og ned på gulvet her for to dager siden å bokstavelig hoppet, fordi jeg hadde så lyst på kake.... fikk slått meg bort til benken for å lage meg salat istedet, og er glad for det :-)

 

vi får bare smøre oss med tolmodighet, og motivere oss. dette skal vi klare =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på dem i ca 2 uker nå. Første uka hadde jeg veldig lite matlyst, så rundt 17 mai spiste jeg grillmat,is osv og nå er jeg sulten hele tiden. Prøver å unngå småspising. Vet ikke hvor mye jeg har gått ned pga vekta her hjemme er ikke helt stabil.

Ellers så våkner jeg mye om natta og er lys våken, har mange klare drømmer(vet ikke om det er pga tablettene)

Prøver å gå 1 time hver dag.

Lykke til alle dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickie

Kan jeg spørre hvor tung du er og hvor mye du skal ned?

I dag er jeg ikke så sulten igje, så må prøve å holde meg unna store utskeielser. Merker at kveldene er verst....har lyst på alt!!!! Men prøver nå å holde meg. Merker at en ikke er fullt så sulten etter et glass cola light eller en kaffe hehe, så pøser på av det når jeg kjenner at jeg får såååå lyst til å spise noe.

Var så flink til å gå turer og trene de første dagene, men har dabbet litt av. Hater i utgangspunktet trening, men det må jo til. Føler meg helt matt og enrgiløs. Vet ikke om det er pga tablettene, at jeg spiser lite, eller at det rett og slett skyldes mangel på hvile. Jenta på 10 uker krever sitt og har en gutt på 11 m/ ADHD som skravla gr i ett på hehe.

Dårlig unnskyldning å skylde på det men føler rett og slett jeg mangler energi. Men har nå gått 40 minutter tur i dag, det er nå en begynnelse.

Trener du?

 

Lille trille:

 

Lenge siden sist. Går det bra med deg og dine? Må snakkes på msn en dag. Mannen reiste nå til hjemlandet på lørdag....så nå sitter jeg her og føler meg så alene hehe. Må prøve å ikke trøstespise da.

Se om du får tid til å komme innpå msn en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på..

 

Vekt nå: 84.5

 

Jeg starter med Reductil på torsdag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Monika28

 

jeg vil ikke svare på hvor mye jeg veier.. hehe. er nok en av dem som veier mest her, for å si det slik, så kjemper meg nedover mott 100 kilo foreløbig. er supermotivert. skal klare det denne dagen!!!!!!!!

 

du vil kanskje ikke si hvor mye du veier du heller?? kunne sikkert sakt det på msn, men ikke ut til hele offentligheten liksom... ikke for å være prippen!!

 

jeg går ca hver dag jeg også. har hunder, så de eneste dagene jeg ikke går, er hvis det er møkka vær (øs pøs regn) ellers driver jeg med hundesport hver tirsdag. blir nok mer hundesport trening når valpen min vokser seg større. går foreløbig bare med den voksne, og det er supermorsomt!

 

kunne du bruke reductil mens du ammet?? eller ammer du kanskje ikke lengre? jeg måtte slutte med ammingen tidlig, fordi jeg hadde altfor lite melk. ungen la jo aldri på seg stakkars, og bare gråt!

ble litt skuffa, der røk den slankekuren liksom ;-)

 

Et lite tips til dere som trøstespiser, eller blir supersugne (som meg ) når du vipper, si til deg selv at "jeg vil dette MYE MYE MYE mer enn den sjokoladen der er verdt!" funker fint på meg! harke spist snop på 2 mnd, har vært røykfri i et og et halvt år, og vært brusfri (sukkerholdig) i et halvt år. drikker light brus så det holder! hehe! tar bort sultfølelse, som du sier, monika28.

 

stå på! dette skal vi klare!! weeho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nickie

Gjør ikke noe om du ikke vil si hvor tung du er.

Har selv vært 120 kg på mitt tyngste jeg da.

Skrev litt over her at jeg har vært jojoslanker lenge. 120 på det meste, 95 på det minste de siste åra.

 

Var faktisk 120 kg i fjor. Tok av 9 kg før jeg ble gravid. Tok av ytterligere 2 kg mens jeg gikk gravid!!!! Hadde ikke lyst på snop etc da!!

Etter fødsel 98, gikk opp 3 kg til, og nå ned igjen de 3 kg så jeg er 98 nå.

 

Jeg kan ikke bruke Reductil hvis jeg ammet. Men ga meg for noen uker siden da jeg ikke hadde nok melk. Orket ikke mer pumping av det lille som var.

 

Men lykke til. Bra å sette seg delmål. Som du sier vil du først ned i hundre å noe.

Jeg vil jo helst ned i 7o, men setter meg først som mål 85, så 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...