Gå til innhold

Til Oslo-jentene; jeg har skiftet nick.


Fisk med løvejente

Anbefalte innlegg

Ikke at det er så viktig men jeg har skifttet nick fra det litt upersonlige S.77 til navnet mitt med termin. Noe må man gjøre på når man ikke får sove etter en lang 17. mai hvor man har stappet i seg utallige pølser, maiskolber, is og brus. Bare sånn at dere ikke tror det er en ny som melder seg på BIM treff neste mandag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Silje :)

 

Fikk ikke sove i går du heller nei? Sliter også litt med det om dagen!

På meg ble det ikke de tradisjonelle 17. mai pølsene og isen i går ... hmmm ... Jeg frøs rett og slett litt for mye til å spise is ... men vi var en stor gjeng på Peppes (vi tok bord der vi fikk ... ) og det ble et UTALL med pizzastykker ... hehe

 

MEN sola mååå komme tilbake til mandag altså!

Da er jeg klar for grilling i Frognerparken! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste is innedørs, det var heldigvis mulighet å være inne på skolen der vi var med min bror og familie. Orket ikke å dra til byen i sånt vær, men jeg fikk låne noen lekkre ullkjøler av svigerinnene min som var både deilige og varme som der ser ut til at jeg får anledning til å bruke dem en del framover. Men ikke på mandag for da blir det fint, garantert! Men hvis ikke sså skal vi jo på koslig resturant som også blir veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...