Gå til innhold

Agia Marina, Kreta (Relax)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bodd på dette hotellet. Skal ditt med lite barn på 1 år. Fikk forståelse av at dette ikke var et så veldig barnevennlig hotell. Noen med erfaring? Er litt seint nå for vi har jo bestilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og sambo var der i fjor sommer uten barn. Vi bodde på øvre plan og da er det trapper ned til gateplan, så hvis du bruker vogn må du gå en liten omvei for å komme ned. Ellers var det en traffikert vei du må krysse for å komme ned på stranda. Så det er nok ikke så veldig barnevennlig sted. Men vi synes det var fint der. Var noen koselige resturanger der, men det var ikke så mange. Kjempefin strand!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...