Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Ble spurt om å hjelpe til med dette i bryllupet til non venner av sambo. kjenner de ikke godt men følte jeg måtte si ja. Hvodan fungerte dette i deres bryllup, eller hvordan har dere planlagt det?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Jeg skal ha 4 stk til å åpne pakkene. Jeg gir de hvert sitt ark med linjer som jeg har skrevet nummer på, 1-15 til den ene, 15-30 til den andre osv. og hvert sitt ark med små klistermerker med samme tall, så klistrer de klistermerket med tallet 1 på gaven, og skriver navnet på arket med linjer på linje nummer 1. fikk dette tipset av ei vennine som giftet seg
Engellen Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Det var vel på en lignende måte i bryllupet til søsteren min også, hvor jeg var en av de som pakket opp. Vi var desverre bare to som pakket opp, og med 75 gjester og masse gaver fra andre utenom, ble det ganske mange gaver å holde styr på, og å pakke opp. Vi var i ettertid enige om at det nok hadde vært greit med en til til å være med på den jobben. Ellers vil jeg nevne at det er mange som har tipset meg om å evt bruke en loddbok (hvor numrene allerede er skrevet inn i boka) og ha sånne små klistremerker til å skrive tall på. Det kan i tillegg til å henge sånn lapp på selve gaven være lurt å henge en lapp med tallet på på kortet fra vedkommede og kanskje også en på esken gaven er pakket inn i om det er noe som kan knuse. Da er en sikker på at en finner igjen de eskene som passer optimalt for hver enkelt gave.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har vert med å pakket opp pakker engang. Det er greit å ha kun to personer til det, sånn at de har oversikten. embalasjen er også lurt å merke med nummer da man kanskje skal pakke gavene ned senere og flytte på de. Utstyr dem med en bok, penner og små klisterlapper, enten med eller uten nummer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå