Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har ønsket seg barn i årevis (jeg har to fra før) og har skrytt på seg at gravide kvinner er det mest sexy han vet.

Vel, nå er vi endelig gravide og sexlivet vårt har gått fullstendig i dvale. Han er verden ømmeste og mest oppmerksommer mann - flink med både komplimenter og kos. Men sex, nei det sitter langt inne, gitt.

Han sier det ble noe helt annet når det plutselig var hans barn som er inne i den voksende magen. Han er helt oppslukt av den og skravler i vei med den lille. Men han får litt angst ved å skulle knulle i vei og at "noe" skal skje.

Så fra å ha sex 3-4 ganger i uka er vi nå nede i 3-4 ganger pr mnd.

SUKK!!!!

JA, det er fint med ømhet og kos, men jeg skulle ønske han kunne få meg til å føle med sexy og deilig også! Ike bare med ord, men med gjerninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også kjempeproblemer.

Går det an å pørre hvor gammel er mannen din?

Skrevet

Jeg er 37 og han er 36 år...

Skrevet

Altså.

Jeg har vært såååå mye fortvilet pga. mye større behov for sex enn min mann. Det er helt forferdelig og jeg er deprimert.

Det er klart at det ikke går an å si noe generelt, men samtidig så har vi ulike mennesker mye felles, og det er på en eller annen måte laget statistikker over folks sexliv. De som det er flest av er de som gjør det omkring 1 eller 2 ganger i uken. Ikke at det er noe poeng å sammenlikne seg med andre eller å ha det som alle andre, men dette er den eneste trøsten jeg kan gi, selv om jeg selv har det så mye verre.

Vi er en del eldre, og når mannen kommer opp i en viss alder, over 50, skal en prise seg lykkelig om en ikke opplever en del uteblivelse av sexlyst. Sikkert litt teit av meg å skrive eller lese her i det hele tatt med så gammel mann. Det blir liksom "faren til de som skriver her inne". Men hva jeg forventer er i alle fall at han kunne snakke om hvorfor han ikke har lyst. Jeg er nesten 10 år yngre, og har en diger mage med masse kynnere og en baby som vi ikke vet om ligger med hodet opp eller ned. Men likevel må jeg liksom gjette at det er babyen og den dige magen (unnskyld, men finner liksom ikke helt min egen mus selv jeg, kan ikke se den uten i speilet, og rekker ikke ned, unnskyld beskrivelsen).

Men jeg tror kanskje at mange opplever en overgang fra prosessen der det gjalt å bli gravid, til en brå forandring hvor enkelte menn blir sensitive på mange måter. For meg hadde det beste vært om jeg ble kjempesyk, men gjennom svangerskapet har jeg hele tiden vært mye mer interessert i sex enn han, og er det i høyeste grad nå, selv om det kanskje ikke ville være så lurt å sette igang noe litt for tidlig, med tanke på kynnere og mulig seteleie.

Skrevet

3-4 ganger pr måned sier du? Hva med 3-4 ganger pr "husker-ikke-når-vi-sist-hadde-sex"? DET er gøy det!!

Har "bare" ømhet vi også, som er deilig, men selvsagt savner jeg sex!!!

Vi er forresten 10 år yngre enn dere også. IKKE KLAG!!!! Grrrrr..... :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Godt vi er fler i samme båt om ikke annet:)

Samboern sier ingenting om at det er ekkelt med babyen rett innenfor, eller om at jeg har gått opp i vekt, eller har blitt for humørsjuk til at han blir tent av meg mer..han bare får den ikke opp lenger...Så engang imellom kanalsurfer jeg tilfeldigvis innom canal+ etter klokka 12 og den kvelden er jeg sikker på å få noe...selv om det bare varer 1 min eller 2... Det mest frustrerende er at han ikke sier noen om hvorfor, selv om jeg vet det. Kan man ikke bare være åpen om det i det minste..? og da burde han jaggu ha vett på å vente en halvtimes tid etter at jeg har lagt meg til han går til sengs...

Skrevet

Hva er dette canalsurf?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...