Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Skal ta det til høste. Medisinsk grunnlag. Er alenemor og ønsker jo en å dele livet med, men er så redd for at arr etter op. skal skremme dem vekk... Hvordan hadde dere / deres mannfolk reagert ?
♡ [email protected]♡ Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 hei , har ikke gjort det selv men ei veninde av meg fjærna masse fra d til b cup... hun hadde vondt en ukes tid og etter det gikk det veldig bra arra synes nesten ikke en gang og de er på henne under puppen de dynes ikke uannsett liksom... ta det med ro ingen man blir skremt av det=) lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Hvor ble hun operert da ? Hvilket sykehus ?
Far til tre Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Den mannen som eventuelt skulle la seg skremme bort av det, er uansett ikke verdt å samle på.
♡ [email protected]♡ Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 ullvåll vis jeg ikke husker helt feil... der du å?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har tatt brystreduksjon, og du har ingenting å frykte. Arrene synes nesten ikke. Jeg fikk til og med flyttet brystvortene, og kan nesten ikke se det selv. Har litt større arr under brystene, men ingenting å snakke om. (Og de er jo under brystene. Ikke tykkere enn en strek av en tusj.) Jeg var også alene da jeg fikk inngrepet utført, og husker at jeg tenkte litt som du. Men vet du hva; det var som å få et nytt liv etter operasjonen. Syntes selv jeg ble sååå fin, og alt ble lettere. Ikke minst for ryggen og nakken min. : ) -Og arrene ofret jeg nesten ikke en tanke. Den mannen jeg traff ble overhodet ikke skremt, og i dag har vi to barn sammen. -Og tenk; jeg kunne til og med full-amme barna mine etter inngrepet! De er utrolig flinke disse legene i dag. Jeg ble operert på Volvat. Synes ikke du skal ofre arrene en tanke. Tror ikke du kommer til å føle deg beskjemmet av dem.: )) Lykke til!
lilletrampe Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Du som oppererte på volvatt: Betalte du selv eller fikk du det dekket?? Jeg å vil ha opprasjon..er lita og har store...legen sa jeg kan få det dekket, men først må jeg ned noen kg..*slite* og om du betalte selv..hva kostet det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå