Gå til innhold

Kjole til bryllup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og samboeren min skal i bryllup til sommeren,så jeg trenger litt hjelp angående kjole...

Har funnet en nydelig sid silke kjole til 2500,-kroner.Synes dette er litt mye med tanke på at dette er en kjole som blir så sjeldent tatt i bruk,kun i "stiv pyntete" anledninger...

Hvordan skal en kjole i ett bryllup se ut?Må den være lang(ned til ankelen)?

Har også sett på en svart blonde kjole med rosa silke under som man ser gjennom de svarte blondene,kjempe fin.Det går ned til rett under kneerene mine og er i halter neck form(bak halsen)...Den koster 990,-kroner og den kan bli litt oftere brukt enn den andre!

Hva skal jeg gjøre? DILEMMA...

På forhånd takk for svarene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i bryllup i fjor og der hadde de dress-kode... da måtte jeg finne ut mer om det og det er :

Menn: dress, sort eller mørk blå/grå

Damer: kjole eller skjørt med topp lenge under knærne eller lenger.

Husk at er kjolen uten armer eller noe på skuldrene MÅ du ha et sjal eller noe å dekke skuldrene med i kirken!!! Det gjelder uansett dresskode i bryllupet.

Jeg hadde nok gått for den til 990kr. Mest fordi jeg ikke ville finni på å bruke 2500kr på en slik kjole. (selv om den er aldri så fin)

Lykke til med valg av kjole ;-)

Skrevet

Hei:)

Sjekket nettopp innvitasjons kortet vårt og der stod det ingenting om dresskode eller noe sånt...Så de har sikkert ikke det i sitt bryllup,siden det ikke stod noe på kortet!

Men går nok for den kjolen til 990,- og kjøper ett svart silke sjal å ha til!

Men må man gå med sjalet på i besøket etterpå også eller er det kun i kirken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...