Gå til innhold

Hvilken dag:-(((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte stesønn og mamman hans mens vi venta på barnetoget i dag. Og hvis blikk kunne drepe... Kunne hun ikke bare sagt at hun ikke ville se meg, så kunne vi blitt enige om hvor vi skulle stå - jeg skulle holdt meg unna, jeg!!! pappan var heller ikke hjertelig velkommen akkurat - ARGH!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så kjedelig! Ja det kan være ugreit til tider. Håper resten av dagen din var koselig!

Skrevet

Skjønner deg godt!

Vi skulle møte mor og minstemann for overlevering, men det skjedde jo aldri. Hun var der, men da vi skulle gå for å hente eldstemann i toget, så fulgte hun etter. Det var ikke avtalen, rett og slett fordi barna blir sutrete og furtne og misfornøyde og uoppdragne når mor er i nærheten.

De er aldri sånn når de er med oss - da er de glade og høflige og skikkelig gode unger.

Så da gikk den lille avtalen vi hadde fått i stand rett i dass... vi kunne like godt blitt hjemme.

Skrevet

Slikt hadde jeg bare hevet meg over. 17 mai er for alle, og alle som hun ikke har lyst til å treffe kan jo ikke gjemme seg. Far og hans familie har full rett til å se og prate med barna, og rope på dem i toget. Barnet syntes det er stas, så da er ikke det mors avgjørelse.

Har selv feiret 17 mai sammen med barnas far i mange år. Vi var sammen frem til middag, og for meg måtte han da gjerne hatt med seg sin samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...