Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Møtte stesønn og mamman hans mens vi venta på barnetoget i dag. Og hvis blikk kunne drepe... Kunne hun ikke bare sagt at hun ikke ville se meg, så kunne vi blitt enige om hvor vi skulle stå - jeg skulle holdt meg unna, jeg!!! pappan var heller ikke hjertelig velkommen akkurat - ARGH!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Huff så kjedelig! Ja det kan være ugreit til tider. Håper resten av dagen din var koselig!
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Skjønner deg godt! Vi skulle møte mor og minstemann for overlevering, men det skjedde jo aldri. Hun var der, men da vi skulle gå for å hente eldstemann i toget, så fulgte hun etter. Det var ikke avtalen, rett og slett fordi barna blir sutrete og furtne og misfornøyde og uoppdragne når mor er i nærheten. De er aldri sånn når de er med oss - da er de glade og høflige og skikkelig gode unger. Så da gikk den lille avtalen vi hadde fått i stand rett i dass... vi kunne like godt blitt hjemme.
Hannemor Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Slikt hadde jeg bare hevet meg over. 17 mai er for alle, og alle som hun ikke har lyst til å treffe kan jo ikke gjemme seg. Far og hans familie har full rett til å se og prate med barna, og rope på dem i toget. Barnet syntes det er stas, så da er ikke det mors avgjørelse. Har selv feiret 17 mai sammen med barnas far i mange år. Vi var sammen frem til middag, og for meg måtte han da gjerne hatt med seg sin samboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå