Gå til innhold

HAGE GNOM:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe som vet hvor ei kan få kjøpt en hage gnom? sånn typisk amerikansk, som man ser på film. plantasjen har, men kun 1 type her, og han var ikke så fin.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å de er så søte og kitchy! Jeg har også lyst på en... Var på tur med buss over grensen mellom Tyskland og Tsjekkia for noen år siden, der var det et par kilometer hvor hagenissebutikkene lå tett etterhverandre langs veien. Fra de minste til et par meter store. Jeg ville så gjerne at bussen skulle stoppe, men den kunne jo ikke det bare for meg... Men det er vel litt langt å dra for deg, hvis ikke du vil gjøre sommerferien til gnom-jakt ;) Så har jeg iallefall dyttet opp innlegget ditt litt.

Skrevet

tusen takk.. ei er oppvokst m gnomene fra usa. morfar kommer til sommeren, men syns kanskje det er noe tungt og dra m seg på flyet for en mann på over 80 år......

enklere m en tysklands tur da ja:-) sende mannen nedover en tur tenker ei, mitt hormon bidrag:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette er morsomt, for jeg har også lyst på en sånn gnom, fordi det er som andre sier her utrolig kitchy og jeg synes de er kjempekule. Tenker på den filmen "the full monty", med han som hadde hagen full.

Jeg så i et reklameblad for Lidl at de hadde gnomer der. Nå har jeg ikke vært og sett enda hvordan de ser ut i virkeligheten, men tenkte jeg skulle ta en tur over helgen.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...