Gå til innhold

Randi86*Amalie kom 27.01.06*


Emilie Jeanette&Linus Matheo

Anbefalte innlegg

ser vi er sånn ca like tung.. hvor lang er du??? jeg er 167 og hva gjør du for å gå ned. her er reductil bestilt. mistet alle svangerskapskiloene(13kg) jeg noen uker etter fødsel. men trenger å miste mye mye mer...:( men men.... håpe håpe.. gått ned 3kg på eget initiativ på 2uker da. står på 79,9 nå.... men skal ned 10 - 15kilo til

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

jeg er ca 170 høy..

Jeg gjør igrun ikke så mye for å gå ned, er mye ute på trilletur med jenta vår da (hvertfall en lang tur om dagen( i hurtig tempo)

Er svangerskapskiloene jeg vil ha vekk, har 13 igjen av 33 :S (SF på slutten så la på meg a 5 kilo i uka den siste mnden)

 

Så har begynt med pilates da (bestilte dvder på tv-shop 3 dvder for 777 kr inkluder porto)

Og har tenkt og begynne med noen måltider med nutrilett for å hjelpe litt ekstra til..

 

 

Også har jeg bestillt en krem på yves rocher som er slik at den setter i gang forbrenninga (en krem til magen) har brukt denne før og minsket 1,5 cm rundt magen på 1 mnd uten og verken trene eller noe, så skal bruke den fremover også for å stramme opp igjen magen..

 

Vi kan jo kansje hjelpe og motivere hverandre og fortelle hva vi gjør/har gjort når vi klrer og gå ned siden vi slitter med ca like mangen kilo? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får du kjøpt eller bestilt den ckremen da??? høres spennende ut å prøve..... ja skulle gjerne prøvd noe trening eller dvd "trening" jeg også. men så er det å få tid til de..... hadde nok klart det om jeg hadde tatt meg selv i skinnet. skal se om reductil funker nå... også tar jeg det derfra.. spennende. vil ned på trivselsvekta. alltid vært rundt 73 kg jeg. for et par år siden klarte jeg å gå ned 10 kg.. ned til 63... og det var helt ufatteli supert. ser på bilder og fatter ikke at jeg har vært så tynn... er jo 79nå... mistet svangerskapskiloene på 13kilo. men ikke all verden det da. la påå deg bra du å ja stakkar.. uffe... også på slutten da...:(

 

samtidig har jeg strekmerker som går meg på nervene. bleker dem litt med å ta sol så... blir nok bedre etter hvert,...... jaja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper denne kremen på http://www.yves-rocher.no/ er 50% på den nå tror jeg også..

De pilates dvdene jeg har kjøpt er slik at jeg trener hjemme på dagtid mens tulla sover, er en dvd der som er sånn 20 minutte workout da tar de og trener alle områdene på bare 20 min.... (har ikke hatt tid til å prøve det ut helt 100% enda men skal begynne fra mandag av med trening hver dag)

 

Reducil har jeg ikke hørt så mye om, kun at folk har snakket om det her inne..

Men er reduxil og reducil det samme?

Så noen hadde skrevet om Reduxil på mammas kropp....

 

Jeg vil ned på 65 som jeg var før jeg ble gravid, trivdes godt med den vekta, men det som plager meg er at alt ligger rundt magen (masse løs hud virker det som for kjennes ut som gele når jeg tar på den) også over rompa :P

Men ikke så mye på lårene så buksene passer, og får dem igjen liksom, men da blir magen presset sammen og rundt rompa og magen ser det ut som jeg har presset på meg en bukse som er 2 nr for liten, men den sitter kjempe fint over lårene :S

 

Har en del strekkmerker på magen jeg også (alle kom de 3 dagene jeg gikk på overtid :-(

Men har kjøpt en krem på yves-rocher til de også, den er egentlig til for å fjerne celluiter, men var tanta mi som anbefalte den hun hadde brukt en på sine strekkmerker og jeg hadde ikke peiling på at hun hadde hatt det engang for dem vises ikke lengre..

har brukt denne kremen i snart 2 mndr og ser tydelig at mine også er blitt mindre og mye lysere..

 

Skal begynn og ta litt sol jeg også i håp om at de blir enda mindre synlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva heter den kremen du bruker for å få vekk strekkmerkene? Jeg fikk kjempemasse merker da jeg gikk gravid, og hadde virkelig vært godt å fått dem (iallefall noe av dem) vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lipophenol vegetal (sikkert ikke rett skrevet men) du finner den inne på yves-rocher sine sider...

Er ikke dyr i det hele tatt (og om jeg ikke tar feil så er den på tilbud enda)

Den har ikke fjernet merkene mine helt enda, men de er blitt betydelig lysere, tynnere og vises ganske lite egentlig..

Skal begynne og ta litt sol også nuh for å få dempa de enda litt mere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...