Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Det ser ut som om vi kommer til å gifte oss ganske snart i en enkel seremoni på Tinghuset. Er det noen som har noen tips ang kjole? Jeg kan ikke betale for mye for den, og den trenger ikke være prinsessekjole, men må være lys og litt bryllupsaktig. Tar imot tips med takk!
Ella i farta Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 www.johnsenbrudeportal.com www.finn.no www.qxl.no
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Hei Finn.no er jo alltid noe. Jeg kjøpte nettopp min på Eden Brud i Oslo (Grunergata). Der hadde de halv pris på MASSE lekre kjoler i alle stiler!
Hønepøne1 Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 http://www.sophisticatedlady.us/ Jeg har bestilt kjole herfra, den er enkel og fin. Ble ca 1000 kr inkl toll og frakt.
76'ern Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Du kan kjøpe min????? Jeg har en veldig enkel brudekjole som jeg kjøpte hos Kristins brudesalong på Lillestrøm. Den er i off-white silke og hvis du dropper underskjørtet så vil den henge rett ned. Skal ha et par tusen for den. Den er kun brukt av meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Hva med fretex? Har sett nydelige brudekjoler som er blitt levert inn der til en veldig rimelig penge.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Ja, kanskje det? Kan du legge ut mailadressen din her, så tar jeg kontakt! Har navnet i mailadressen min, og siden ingen vet at vi skal gifte oss foreløpig er jeg ikke så gira på å legge den ut. Jeg bor i Oslo, og vil gjerne prøve først hvis det lar seg gjøre. Jeg er str 40. Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Har tittet og sett mye fint, men vil gjerne prøve først. Tusen takk for linker! HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Var innom her. Mye fint og utrolig hyggelige og hjelpsomme damer, men litt for dyrt for oss, dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå