Gå til innhold

Er det vanlig å abortere?


Libl

Anbefalte innlegg

Hei

Etter mye lesing fra deres innlegg våger jeg meg selv til å skrive et. Har lært mye og fått mange svar etter å ha lest de forskjellige innleggene dere legger fram Bra å ha noe å dele erfaringer med. Jeg er så lykkelig. men sitter med en liten usikkerhet:

 

Jeg lurer på om noen kan gi meg svar på det med spontanabort. Det snakkes så mye om det og det høres nesten ut som om de fleste har vært gjennom det en gang. Er det noe man må forvente? Kan jeg ikke bli ordentlig glad for det lille som skjer der nede?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Jeg tror ikke du skal gå og være veldig bekymret hele tiden, men ha et realistisk forhold til at det kan gå galt. Jeg tro ikke man skal avskrive det for det kan skje hvem som helst og veldig mange opplever det.

Det er nok mer vanlig å miste enn man tror.

Jeg var ikke klar over at det var så vanlig.Og det behøver ikke være noe galt med deg selv om man opplever en spontan abort. Det kan rett og slett hende at fosteret ikke er leve dyktig. Det hende at ikke alt fungere som det skal.

Fikk selv kjempe sjokk da det skjedde meg, men tenker at det kan skje hvem som helst og at kroppen min klarer det denne gange!

Forholder meg litt mer tilbake holden dette svangerskapet enn det forrige. Men kan ikke annet enn å glede meg!

Lykketil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...