Gå til innhold

Når fortelle om knøttet?+


atlje

Anbefalte innlegg

Vi sitter her og lurer på når vi skal fortelle familie og venner om det...er nå 4 uker og 6 dager på vei ifølge terminkalkulatoren..ser for meg ca 5 uker jeg...har kun tatt en test..ikke vært hos legen..

 

 

men det kribler i fingra..vi har så lyst til å spre det glade budskapet :)

 

Har prøvd i to år nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+4 på vei, og har (selvsagt) fortalt det til bestevenninna mi. Og mamma - annet var umulig i og med at hun bodde hos oss ihelga og jeg spyr hele tida..... Skal på besøk til mine foreldre helga som kommer, og da kommer vi til å si det til min far også. Så får vi se hvor vi tar det derfra. Sist så fortalte min far det til hele landsdelen når jeg var 8 uker på vei - han var så stolt over at han skulle bli bestefar at han holdt på å sprekke! Men det gjorde ikke noe for min del - jeg fikk tidlig mage og var veldig kvalm da også, så det var vanskelig å skjule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte prøve til 12. uke... er nå 5+5 på vei.

Får se hvor lenge det er mulig å holde tett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeei.. har du tatt test nå?? gratulerer så mye:) spennende ja. jeg er i sjette uke og har snart fortalt det til hele familien , pluss min beste venninne. det er vanskelig å holde tett! selv om det for min del ikke var planlagt eller noe, men blir nå glad fordi! lykke til, skal bli spennende å dele erfaringer framover. vi har en utrolig tid foran oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok test på legesenteret idag, på laboratoriet.

fikk time hos lege først beg. av juli... synes det er for sent, skal ringe og få time tidligere....

 

tusen takk hvis det var meg du gratulerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...