Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi sitter her og lurer på når vi skal fortelle familie og venner om det...er nå 4 uker og 6 dager på vei ifølge terminkalkulatoren..ser for meg ca 5 uker jeg...har kun tatt en test..ikke vært hos legen..

men det kribler i fingra..vi har så lyst til å spre det glade budskapet :)

Har prøvd i to år nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5065964-n%C3%A5r-fortelle-om-kn%C3%B8ttet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+4 på vei, og har (selvsagt) fortalt det til bestevenninna mi. Og mamma - annet var umulig i og med at hun bodde hos oss ihelga og jeg spyr hele tida..... Skal på besøk til mine foreldre helga som kommer, og da kommer vi til å si det til min far også. Så får vi se hvor vi tar det derfra. Sist så fortalte min far det til hele landsdelen når jeg var 8 uker på vei - han var så stolt over at han skulle bli bestefar at han holdt på å sprekke! Men det gjorde ikke noe for min del - jeg fikk tidlig mage og var veldig kvalm da også, så det var vanskelig å skjule.

heeei.. har du tatt test nå?? gratulerer så mye:) spennende ja. jeg er i sjette uke og har snart fortalt det til hele familien , pluss min beste venninne. det er vanskelig å holde tett! selv om det for min del ikke var planlagt eller noe, men blir nå glad fordi! lykke til, skal bli spennende å dele erfaringer framover. vi har en utrolig tid foran oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...