Gå til innhold

Noen som synes ungen deres er litt rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på utstående ører, ar hodeform etc...

Ikke for å provoserealtså!!! Men har en venninne som sier hennes er litt "merkelig"....huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk fått en veldig pen og "velproposjonert" baby om jeg kan si det sånn.

Skal være så ærlig å si at jeg ikke har vært så overbegeistret for små babyer. Når venninner har fått baby har jeg selvsagt besøkt de og sånn, men ikke vært den som har stått fremst i køken for å holde og sånn. Fæl? Kanskje litt... Og jeg synes noen babyer ser litt "rare" ut.. Har ei på barselgruppa - skjeler veldig med øynene og har et liksom så langt og smalt hode. Vet det er stygt sagt. Er jo søt på sin måte for det da. Vi er nå ikke like som voksne heller...

Uff.. går og vasker tankene med zalo

Tørr ikke å signere med nick nå nei (sorry de som må føle seg støtt)

Skrevet

Det lurer jeg også på, synes det så mange "rare" babyer. Min er ganske så symmetrisk og velproposjonert, men lurer på om andre "ser" det selv, om ungene ikke er "bildeskjønne". Sambo mener de klarer å se det, men at de synes at de er vakre allikevel, liksom...

Jeg synes egentlig ikke at små babyer er så pene, jeg, ikke før de er 4-5 månder. Fine kan de være, men ikke pene... Er vel som hun over her, ikke så spesielt interessert i babyer og små unger, bare familiebarn og de til nære venner, for de er liksom med i "gjengen" min.

Skrevet

hehe ikke rar kanskje. men tulla mi har litt utstående ører, kaller henne alveprinsessen :) synes det er litt søtt.....det er ikke så mye altså men....tror ikke man ser det godt selv uansett.....for oss er de jo perferkt uansett....

Skrevet

Hehe. Ser at det kanskje er andre babyer som er mere billedskjønne enn min jente. Men for meg er hun helt perfekt og helt skjønn. Lurte faktisk mye på det før jeg fødte om en ser "objektivt" på sin egen baby. Men det er uansett ikke om å gjøre å ha den vakreste babyen.

Skrevet

Jøss!

Jeg synes de aller fleste babyer er utrolig vakre.

Lille jenta mi kommer aldri til å være så vakker som hun var de første dagene. Helt magisk...

Skrevet

Jeg ser jo at enkelte andre babyer en mer bildeskjønne enn tulla mi, men hun er nesten alltid blid og litt av et sjarmtroll. Er fryktelig glad i henne.

Skrevet

Jeg har også fått en spesielt pen baby.

Det ble faktisk snakket litt i dette på barsel.

En veninde av meg slet med dårlig samvittighet forde hun syntes sin egen baby vbar stygg,

Og jenta hennes VAR ikke ett vakkert barn.

En anorektisk miniatyrutgave av lille my i mumitroll historien.

Men i dag, hun er 8 år, og utrolig nyyyydelig.

-Og fremmede sier hun minner litt om lille my.

Men hiun er heilt sjønn..........

Skrevet

Jenta mi er ganske velproposjonert baby, store brune øyne med lange vipper og en velmerkert munn!!! Nydelig!!! Men ørene hennes er ikke helt like, den ene er litt mer rund (som mine) og den andre er litt lengre ( som pappans). Kan si hun er en pen baby, og flere ukjente har sagt det, selv ser jeg andre babyer som er penere og mindre pene en jenta mi!!

Er en på barselsgruppen som har ett enormt hodet og en veldig utstående panne...han ser litt merkelig ut stakkars...

Skrevet

Babyen min er usedvanlig pen, men den første jeg fikk ble ikke skikkelig pen før ved 6 mnd alder. har sett stygge babyer... men du vet, en baby er alltid vakker for sin mor!

Skrevet

Jeg må le av dere som skriver over her"min baby er utrolig pen, ble faktisk snakket om det på barsel og bla bla bla....", dere virker litt "korte" synes jeg. Alle babyer er nydelige mener jeg, ikke rart det blir mye fokus på utseende, vakker, stygg osv med foreldre med deres tanker.

Er dere så sikre på at deres barn er så usedvanlig vakre? Det tviler jeg på, av den grunn at ALLE foreldre elsker barna sine og synes de er verdens vakreste. Jeg blir kvalm av å lese at dere sammenligner babyene deres med andre osv. Skjerp dere!

Skrevet

Her må det være en del umodne mammaer med syke tanker.

Nei, min baby er nydelig men det syntes jeg alle andres er også, forskjellen er at jeg elsker min!

Skrevet

Veldig enig med deg! Utrolig at noen tenker slik, de skal jo vokse og gro!

Skrevet

Haha, morsomt:)

Min på 3 mnd har litt dobbelthake som vises godt på bilder hvertfall, og så har han litt lite hår fremme på hodet. Ellers er det ikke no rart med han, hihi;) Men så har han store blå øyne med lange øyevipper med bøy på...sukk:) og verdens fineste gomme-smil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...