pooh-75 Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Hei. Noen som vet hvor man kan få kjpøt korsett til passe rimelig penge? Det må være lavt i ryggen, da kjolen går ganske langt ned bak.....
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Triumph har fine korsetter til en relativt rimelig penge! Se www.triumph.com for å finne forhandler.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Jeg kjøpte på lindex i dag til 399.- .. Kjøpte også hofteholder og string som sett... Satt som et skudd her ihvertfall.. Alle andre steder jeg har sett har de kostet ca 1200.- kun for korsettet...=)
BA- med gullgutten+spire:) Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Heisann! Jeg kjøpte også det korsettet på lindex, var kjempefornøyd med at det ikke var så dyrt... MEN, når jeg da skulle prøve den med brudekjolen, så stakk den opp bak, selvsagt.... Dessuten er den ganske tykk også.. Synes det var kjempesynd, men måtte selvsagt da kjøpe en korsett på brudesalongen til 1000 kr istedet... Så ville iallfall prøvd den først med brudekjolen, siden du har en kjole som er lav bak!! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå