Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er blå nede på den ene siden i munnen, og det klør nok en god del så vi smører med dentinox. Hun er 3 mnd, når kan vi regne med at tanna kommer når det er blått der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første tann har endelig brutt gjennom! David ble 6 mnd igår. Siden han var 3 måneder har han siklet, klødd, gnagd, tygget og vist andre tegn til at tenner var på vei. Han har også blitt hardere og hardere i gommene. Men det er altså først nå (etter 3 laaange og gnafsende måneder) at første tann har sett dagens lys :o)

Skrevet

Vesla fikk første tanna to dager før hun var 5 mnd.

Siklet og klødde masse fra hun var tre mnd. Gikk veldig fort fra vi så at det var hvitt under tannkjøttet til tennene kom.

Skrevet

2 dager før hun var 6 mnd kom den første tanna. Den neste kom en uke senere.

Klødde siklet osv leeeeeeenge før den kom, og de hvite prikkene under tannkjøttet så vi i over 4 mnd før tennene brøt ut.

Skrevet

Snuppa fikk første tann 5 mnd gammel. Hun fikk den åttende tanna da hun var 8 mnd.

Skrevet

snuppen her var 6mnd når han fikk sin første tann, nå er han snart 11mnd og holder på å få nr5 og 6...:)

Skrevet

Tre måneder og tre dager gammel var han da to tenner brøt gjennom nede... Jeg la ikke merke til det før jeg så at det lyste hvitt rett under tannkjøttet, la ikke merke til noe blått... Men sneipen synes ikke å være særlig plaget heller, så fulgte ikke så nøye med, hadde vel ikke regnet med at de skulle komme så tidlig, egentlig. Når jeg først så at det var litt hvitt der, så kom de neste dag...

Skrevet

Nikolas fikk to tenner dagen før han ble fire måneder! Da hadde vi hatt to uker med gnafsing og urolig søvn, og en natt med feber.

Skrevet

Sønnen min fikk begge fortennene nede samtidig da han var 6 mnd og 10 dager. Har ikke lagt merke til at han var blå eller noe. Tennene var plutselig bare der. Som en skrev her over så har også han siklet og klødd i gommene i ca 3 mnd.

Skrevet

Jeg så den første tanna i dag, og han er 6,5 mnd. Han har også klødd, siklet og gnagd siden jul..

Skrevet

Min gutt holder på å få den første nå, kom litt hvitt igår.. Han er 7,5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...