dagni Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 hvis du mener den so ble beste i test?? Vi har topcom sin, og har kjøpt den på Clas Olsson faktisk! Har ikke sett den andre plasser jeg... veldig fornøyde!
dagni Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Vi har den også! Jeg må bare legge til at jeg ikke var så happy da samboer kom hjem med den..hehe...jeg sendte han ut for å kjøpe babycall(snart 1 år siden), og han kom hjem med den..tenkte det var noe billig dritt fra clas olsson...-men skal si han fikk hevnen sin da den vant best i test! heheh...men, vi har vært veldig fornøyde...lang rekkevidde på den, og ikke har v vært særlig plaga av forrstyrrelser fra andre babycaller i nabolaget...
Happy H Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 andre plassa enn clas ohlson?fant ikkje denne på internettsiden dies Vi bor i bergen, så lure på plassa her de kan ha den. Har sjekk lefdal, elkjøp og elprice, og der har de den ikkje.. visa hvertfall ikkje på internettsidene der heller
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Jeg fant den på clas ohlson sine sider babytalker 1000,tror iallefall det er den samme det...også på komplett.no,der står den som topcom babytalker 1000
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Har clas ohlson på bystasjonen og ved mc donalds ved lagunen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå