Gå til innhold

er hun sein ettersom hun ikke reiser seg opp engang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snart 13 mnd og krabber som en helt, men reiser seg bare opp på knær ennå. er hun sein?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke unger utvikler seg forskjellig. siden hun har full fart på krabbinga så har hun kanskje ikke det behovet for å bevege seg på beina. tenker du på å reise seg opp mens hun støtter seg til noe? eller tenker du på å reise seg opp på gulvet helt alene? min snuppe reiste seg opp ved å støtte seg til ting når hun var ca 8 mnd, begynte å krabbe når hun ar 10 mnd. begynte så vidt å slippe seg fra det hun støttet seg til når hun ar ca 11 mnd. gikk selv når hun var 12 mnd og begynte å reise seg opp midt på gulvet et par uker etter det. så gikk det slag i slag. et ikke om det var svar på spørsmålet ditt, men tror ikke du skal uroe deg. som sagt alle barn utvikler seg forskjellig. plutselig finner de ut hvordan det skal gjøres så eksploderer det etter det. min erfaring er at ting må skje i deres tempo og må være trygge før de tør å ta det neste stedet. her eksploderte det når snuppa begnte i barnehae og hun så hvordan de andre barna forskjellige ting

Skrevet

Hei HI !!

Jenta vår var 13 mnd i går og hun reiser seg ikke opp ennå. Hun begynte å krabbe for 2,5 uker siden og reiser seg bare opp på knær som jenta di. Hun er sein,det vet vi, men vi tar det med ro. Vi vet at det ordner seg, hun trenger bare mer tid. Anbefaler deg å ikke stresse, bare vent til hun reiser seg opp og går.

Lykke til og ha en fin dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...