anonyminos Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 jeg har ikke gjort det..fikk beskjed av fotografen å gjøre det, hun hadde opplevd mangen bruder som kom til henne gråtende fordi di kunne ikke sitte vanlig uten att det var vondt!!! nervøs jeg nå...tenkte ikke på dette engang...å nå holder di på å legge inn kjolen og styr.... men tror det skal gå bra da...*håper, håper*
FruMamma med nr 2 Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Nei, jeg har ikke det. Men hun på brudesalongen sa at kjolen er bedre åsitte i hvis man har underskjørt, pluss at kjolen jeg skal ha er, er god å sitte i som den er. Jeg tenkte å prøvesitte den når jeg skal på ut/innsying:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Det burde også være obligatorisk at bruden prøvekneler i kjolen før bryllupet! Grasiøs kneling i brudekjole... ikke så lett som man skulle tro...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Dette har eg også tenkt på. Må jo "prøvesitte" den.. Må nevne at eg er gravid,og skal på "utsying" av kjolen to uker før bryllupet,og da har eg tenkt at kjolen skal være litt løsere enn det sydama har tenkt,fordi magen "strutter"/står mer ut mot kvelden,og at det skal være plass til mat også. Ikke sikkert eg vokser noe særlig på to uker,men må jo ta høyde for det;-)
*Lucia* Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Jeg "prøvesatt" i kjolen min. Det gikk fint, for det var jo bare noen minutter!!! :-) Ble ganske slitsomt utover kvelden, heldigvis hadde jeg kjole med knyting bak så mamma fikk løsna litt utover kvelden! ;-)
Dubbe Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Oj, det må jeg også få gjort, hehe, prøvesitte kjolen! Holder på å trene, og vært medlem i vektklubb.no siden november, i håp om at hun kan sy inn kjolen. hadde vært så moro!! Trenger ikke gjøre det, sitter godt nå, men for min egen del
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Jeg må bare spørre; Hvordan blir en brudekjole vond å sitte i..??
Maud Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Har du prøvd kjole enda? Skal love deg at jeg kan forestille meg at kjoler kan være vonde å sitte i. Mange kjoler har snøring i ryggen og den snøres stramt! Da får man flott holdning og ser slank ut. Så speiler man seg da og ser at dette ser fint ut og jeg føler meg flott. Stående... Jeg har ikke sittet i min enda, får vel gjøre det når jeg skal på tilpasning og håper det er til å leve med. Det er den kjolen jeg skal ha uansett!
*Lucia* Skrevet 28. mai 2006 #9 Skrevet 28. mai 2006 Går fint ann å lide for skjønnheten 1 dag!! ;-) Spiler kan også gjøre vondt utover en lang kveld. Jeg hadde ikke det, men forloveren min hadde det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå