Gå til innhold

Simo kombivogn til kampanjepris! Noen med erfaringer med denne vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært og kjøpt Simo kombi 620 på tilbud! Er kampanje på babyshop frem til 20.mai. Den var nedsatt fra 6700 til 4999 - inkludert matchende stelleveske!

Er det noen som har denne vogna? Kan dere i så fall ramse opp det positive og negative med den? Jeg synes den virket kjempebra i hvertfall og gleeeder meg til å bruke den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

har du kjøpt den? Jeg så også på den. Har akkurat fått vite at vi ikke får arve den vogna vi trodde.. Så nå må jeg titte litt. Aner ikke hva jeg bør se etter eller hva som er positivt/negativt ved vogner.

Skrevet

Vi kjøpte den som var grå og sort, og det var den siste de hadde igjen på Babyshop i Ullevålsvn. Så jeg tror du bør skynde deg hvis du har tenkt kjøpe den... Jeg "prøvetrillet" fra butikken og ut i bilen i går og den virket kjempegod! Var skikkelig god fjæring i den og man merket nesten ikke at man kjørte opp og ned fra fortau o.l.

Men hadde vært kjekt og høre noen andres erfaringer med vogna også, både positive og negative. Håper og tror vi har gjort et bra kjøp i alle fall. Stelleveska virka også bra, og den får du med på kjøpet.

Skrevet

Hei. Jeg har hatt en Simo kombivogn til begge mine barn. Kjøpte den til førstemann i desember 2000. Den er ganske lik de som er i butikken nå med aluminium-understell og lufthjul. Jeg er kjempefornøyd med vognen, og har brukt den i over 5 år i strekk. Den er lett og romslig med god plass til voksipose. Jeg har kjøpt ny til babyen i magen, og da har jeg valgt en Teutonia Mistral da denne er litt mindre, siden vi kan få litt mindre plass i bilen med en familie på 5. Jeg kan absolutt anbefale Simo, og kommer til å bruke den som sovevogn i barnehagen når den tid kommer.

Gjest irismor
Skrevet

Elsker vår simo kombi. Den er lang i bagen, kan da brukes litt lenger. Lufthjulene gjør den lett å trille. Høy med masse lagringsplass under. Eneste minus er at vognen er litt stor så den er ikke så lett å få inn i en personbil (volvo s60). Man bør ha en stasjonsvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...