Gå til innhold

Fly sent i svangerskap?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ut å fly til fredag og søndag, ikke farlig. I uke 33 nå. Jeg fløy for ett par uker siden også og det gikk helt fint, bortsett fra at jeg følte trykket endel mere enn jeg er vant med. Men ta med vann, det glemte jeg. Blei nesten svimmel, men det er nok ikke farlig. Tror ikke de tar med deg i fly når du har 1 mnd igjen til termin av sikkerhetsgrunner, men har du legeattest går det og har jeg hørt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er farlig nei. Har hørt at man ikke får fly etter uke 36. Dette pga.at det da nerme seg termin og de ikke vil risikere å få noe fødsel på flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra flyselskap til flyselskap. Man må sjekke med det selskapet man skal dra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy for en liten stund siden, jeg ble ganske kvalm. Ta med en boks Cola, det hjalp.

(er i uke 31 nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette stod på sas sin nettside...

Gravid

SAS Braathens aksepterer gravide inntil 4 uker før termin.

For reise mellom 2 og 4 uker før termin kreves det en legeerklæring. Reisetiden for hver enkelt strekning kan ikke overstige 4 timer.

Gravide aksepteres ikke mindre enn 2 uker før termin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan. Jeg fløy med Ryanair til London i uke 29. Da ville de ha legeerklæring om at jeg var frisk nok til å fly. Dette hadde jeg ikke, men gikk greit fordi jeg hadde svangerskapspapirene med som kunne fortelle at jeg er frisk. Etter uke 32 får man ikke fly med Ryanair!! Råder deg til å sjekke opp nøye og ha med legeerklæring, svangerskapspapirene er jo på norsk. Ingen problemer med å fly bortsett fra dette da. God tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ta med svangerskapspapiren. jag glömde mina i u 33 och höll på att bli kvar i Firense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...