Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Sexlysten er helt elendig! Er ca. 5 uker på vei. Eller det vil si, jeg har LYST å ha sex, men jeg vil ikke/orker ikke tanken.. Kanskje dårlig forklaring...men altså jeg skulle ønske lysten var der! Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Mener du kanskje at du har lyst til å ha lyst men du har det ikke? Vet ikke helt hva jeg skal si.. Første svangerskap ødela sexlysta mi fullstendig og den var mer eller mindre fraværende i 6-7 år fram til jeg ble gravid igjen. Tror noe av det viktigste for lysta er at forholdet fungerer. og at samlivet er bra. Du må også prøve å finne ut hvilken tid på døgnet du har størst sjans til å ha lyst. For meg er det på formiddagen. Jeg klarer ikke å få lyst på kvelden. Når det er sagt så er det helt vanlig å føle seg totalt utmattet i begynnelsen av et svangerskap fordi kroppen din bruker så mye energi på den lille..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 jeg vet akkurat hvordan du har det!! jeg hadde heller ikke lyst i begynnelsen! det var litt pga formen, og forholdet og diverse andre ting. nå er alt mye bedre vi har sex kanskje fire ganger om dagen, jeg kan ikke få nok! før jeg ble gravid var jeg heller ikke så mye kåt... det kommer seg vel!!! lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Jeg forstår akkurat hvordan du har d. Har hatt d sånn i løpet av svangerskapet j også (5 dager til termin), men d bedrer seg! Gjennom hele svangerskapet har d for meg gått veldig opp og ned. Fra å ha 0 lyst til MASSE lyst. Nå er d derimot sambo som ikke har lyst for tida.. hehe.. Kan trøst deg med at d går over. Veldig frustrerende der og da, men smør deg med tålmodighet. Et lite tips som funket for meg: Jeg koste meg på egenhånd og plutselig fristet sambo igjen også.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå