Gå til innhold

smånervøs for å miste


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva som går av meg... er bare blitt så nervøs i det siste for at knøttet ikke skal klore seg fast, men at jeg mister før uke 12... er ingen grunn til å være redd jeg vet det, men det er rart med det. Idag ble jeg faktisk skikkelig glad da jeg endelig spydde på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det litt som deg... jeg har to små fra før - og da falt det meg aldri inn at jeg skulle miste på veien... Men nå har jeg liksom fått det for meg at dette ikke kommer i mål og at det må flere forsøk til. Tror det har noe med all fokusen på hvor NORMALT det er å miste... Litt kjett å ikke kunne juble høyt fra dag en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det slik jeg og.. Tenker på det mye. Hver gang jeg føler noe unormalt i magen, må jeg ut å se om det er noe rødt..

Føler nesten jeg prøver å holde fast på det, ved å stramme sete musklene.. selv om jeg vet at det ikke vil hjelpe om noe skulle gå galt.

Kommet godt i gang med knipeøvelser iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe gjør nesten det samme selv jeg :) prøver å holde den fast liksom... hehe :) vi får knipe igjen og håpe på det beste. Rar følelse å være glad når man spyr i hvert fall.... men jeg blei litt lei utover kvelden, har hatt en skikkelig dårlig dag, spydd to ganger og vært generelt kvalm siden 10 idag og helt fram til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig vanlig å være nervøs for det desverre. har hatt 2 SA tidligere og er kjempe stressa for at det skal skje igjen, dette er prøverørsforsøk og vi har også hatt 2 sen-aborter med syke foster. Jeg er nok blitt veldig forsiktig med å glede meg for tidlig da gleden fort kan bli til sorg.

Håper dette vil avta for oss alle etterhvert. Jeg skal ha første UL allerede i uke 6 og deretter uke 8 og 12. Så slipper jeg å være redd hele tiden..... Håper hjerte banker på 1 eller 2 embryoer til fredag ;)

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL!!! Tror det er lurt i ditt tilfelle å få bekreftelser - hvis du er rolig og trygg så smitter det nok til de der inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...