Gå til innhold

Noen med erfaring fra modnings akkupunktur, eller modning/igangsetting av fødsel på andre måter?


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg i værste fall kan risikere å bli igangsatt før termin. (men forhåpentligvis etter uke 37) Skal til samtale på sykehuset om en uke, så får nok mer klarhet i det da. Grunnen er at jeg sliter med sterke smerter i ryggen, da babyen jo større hun blir ligger i klem noe med nyrene/urinveiene. Hadde det samme sist, men da rakk de ikke å sette i gang, for fødselen startet heldigvis av seg selv. Det var tre uker før termin og hodet var festet. De måtte ta vannet til slutt da.

 

Men det er jo ikke sikkert at ting starter av seg selv denne gangen. Er jo ikke sikkert jeg er moden en gang. Så det jeg er litt ute etter å finne ut, er om jeg kan modnes ved hjelp av akupunktur, og eventuelt settes i gang ved at de tar vannet?

 

Alternativt modnes ved hjelp av en slik gele eller tablett kur?

 

Alt for å slippe drypp, sprøyter og slike ting, for det har jeg såpass angst for at jeg blir kvalm bare av å tenke på det. (men det er de klar over på sykehuset da)

 

Håper noen kan dele sine erfaringer, og fortell gjerne i hvilken uke du var, og hvordan du følte at kroppen reagerte på det:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...