Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har fått mye større sexlyst etter jeg ble gravid, så vi her sex 1-2 ganger om dagen, men det gjør så vondt etterpå visst vi har stillinger der han er dypt inni meg!! Føles som skikkelige kraftige menssmerter. Hva kan det være? Er 6 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Dette har skjedd meg også et par ganger. Men jeg vil gå så langt som å si at det minner om sterke rier. Varer ca 5 min. Jeg har tenkt at det er luft som presses inn i livmoren slik at den trekker seg sammen (rier) for å få lufta ut. Spør legen din.
vims-74 Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Det er også en mulighet for at disse smertene kommer av at livmoren vokser, men er dere bekymra er det nok lurest å kontakte lege
EleResa Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Jeg opplevde også dette helt i starten av svangerskapet, før vi oppdaget at jeg var gravid. Da fikk jeg vondt i magen/livmora rett etter sex, men kraftigere vondt om jeg hadde fått orgasme. Nå når jeg er i 18 uke, har jeg ikke vondt lenger når vi har sex.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er i uke 32 nå men når jeg var rundt to tre mnd, var jeg å helt vill. Kåt hele tiden. Utnytt det så lenge det varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå