Gå til innhold

33 uker +10 kg


Poppante

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

identisk med deg i vekt og antall uker. Jeg har hørt 0.5 kg per uke fom 4-5 mnd, men jeg har stått stille på mine +10kg i over en mnd nå. Regner med å gå opp 2-3 kg til pga at baby vokser + kanskje litt mere vann og blod??? Ren gjetting fra min side nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker og 9 kg her, bare gått opp 1 kg siste 10 ukene. Regner med 2-3 kg siste tida, siden babyen skal fete seg ordentlig opp nå. Kommer vel ofte litt vann på slutten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok gått opp over 12 kg kg denne gangen til nå noe jeg for min del synes er mye siden jeg ikke har pleid å legge på meg så mye i svangerskapa mine. Men er fult klar over at jeg er helt normal nå. Jeg pleier faktisk stagnere i denne tida og sist gang gjekk jeg faktisk litt ned fra nå av. Tror ikke det har gått utover babyen. Og grunnen er nok at det er så liten plass og ungen trykker på ting der inne så jegikke har så god plass til å gomle i meg som før. Skal bli spennende å se hvordan det gåtr fremover. Har ikke som mål at jeg skal stagnere nå altså selv om det kanskje høres sånn ut,. Mener bare at det ikke alltid trenge gå så veldig oppover sel om ungen legger mye på seg nå. Jeg er foresten 33 1/2 uke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...