Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Trenger forslag til hva vi kan servere mellom vielsen og middagen. Vielse kl 14, middag kl 16. Middag og vielse er på samme sted, så gjestene kommer til å være tilstede der hele tiden. Skal servere martini asti, men gjestene trenger vel noe å bite i også? Forslag?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Oppskjært frukt og evetuelt grønnsaker. Lett og greitl. Er jo ikke så lang tid det er sankk om så de bør jo ikke mette seg før maten heller.
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Vi skal ha vielsen 1330 og middag kl 16, men vi kommer ikke til å serv ere noe imellom vielsen og middag.
2b&spira Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 hvis dette er på sommeren kan du jo servere saftige gode frukter som jordbær ananas ol.. det skal vi.
BA- med gullgutten+spire:) Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Heisann! Vi har vielse kl 13, gjestene ankommer lokalet kl 15 og maten serveres i 16-1630 tiden. Vi skal servere musserende sammen med kanapeer mens gjestene venter på at vi skal komme.Sikkert noen som er litt sultne, så fant ut det passa bra med litt servering da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå