Gå til innhold

Noen som IKKE er kvalme??


lompalopp

Anbefalte innlegg

Er jeg heldig?er vel kanskje det, men skulle ønske jeg kunne bli bittelitt kvalm bare for å få et symptom annet enn oppblåst mage og ømme pupper..(er kanskje gode nok tegn i seg selv..;) Andre som ikke finnes kvalme? Pliiiiis!;D Jeg er nå 7+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 6+3 i dag. Har vært øøørlite kvalm tidligere, men ikke i nærheten av brekninger eller oppkast. Har hatt veldig ømme pupper, men disse har blitt bedre nå. Ellers er jeg bare oppblåst... ;o) Håper ting er ok likevel, både for deg og for meg!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, jeg er ikke kvalm og er 7+2, har ømme buuubis og oppblåst mage spes på kvelden :) og er litt trøtt innimellom, sånn akutt trøtt. Lurer innimellom på om jeg er gravid... eller ikke? Sambo ler litt av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker og merker også svært lite.. litt små kvalm før frokost.. det er det.. ellers har jeg den akutte trøttheten ;O) Men samtidig et hav av energi om dagen... det er uvant ;O)

Ble slått ut av kvalmen i uke 9 med min 2, så tør ikke helt håpe at jeg slipper unna denne gangen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ,så godt å høre at vi er flere:) Da er det vel bare å krysse fingrene for at det fortsetter sånn:) Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ikke kvalm, og har ikke kjent anntydning til det heller.

Faktisk er det noe som har bekymret meg masse, siden jeg begynte å lure på om fosteret kunne dødd og var på tur mot en SA. Deilig å høre at det er mange andre også.

 

Trett er jeg derimot VELDIG! Det er helt utrolig. Jeg sover masse, og er trett uansett. Og det gjør nok ikke saken bedre at jeg jobber 120% nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...