Gå til innhold

Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jo som sagt masse hormoner i kroppen, og desverre går det utover dere. Heldigvis har jeg verdens beste kjæreste!! Men,når jeg har gode dager er jeg veldig opptatt av å få oppmerksomhet,kos osv. Har nå i de siste dagene begynt å tenke at jeg kan være alt for klengete og alt for kosete. Men, har sagt ifra om at jeg trenger denne oppmerksomheten. Har tenkt å ta det opp med han, men regner med at han kommer til å si neida,du klenger ikke alt er bra. Noen tips på hvordan jeg skal gå fram??

Takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal slutte å plage deg selv med dette. Høyst sannsynlig er han fornøyd og glad med tingenes tilstand og tror alt er fred og ingen fare.

Hvis du ønsker å kose, så er sikkert han såre fornøyd med det.

• 3 uker senere...
Skrevet

hehe.. tøft spørsmål..

Hvis han er lik meg, så vil jeg tro han også har både gode og dårlige dager i løpet av svangerskapet. Akkurat som deg! Forskjellen er vel at dine svingninger er noe mer umotivert og tydelige på grunn av hormoner.

Samtidig ønsker vi veldig gjerne å gjøre alt godt for våre vordende, og da strekker vi oss langt. Akkurat så langt som dagsformen tillater.. :-)

Vi menn er ikke noe stort mysterium. Egentlig er vi forbausende lik dere, og det er strengt talt en gåte at vi klarer å misoppfatte hverandre så ofte som vi tydligvis gjør..

Mitt tips: ikke gjør noe som helst utover det som passer deg! Han er helt sikkert med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...