Gå til innhold

smerter,kynnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå har jeg hatt kynnere i to dager,som kommer regelmessige i en time kanskje og så kanskje går det en stund før det kommer en del tak igjen.

har vært på sykehuset i uke 28 pga sterke kynnere. hadde time på sykehuset i uke 29. alt var normalt. fikk tilbud om å sove over men jeg valgte å dra hjem. jeg blir fulgt opp ekstra pga jeg fødte for tidlig forrige gang,og pga di sterke kynnerne jeg har hatt.

 

føler meg egentlig litt overhysterisk. di må tro jeg er det på sykehuset hvis jeg ringer igjen nå.

 

er i uke 30+3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 30+1, har hatt det på samme måte. Var på sykehuset 3 ganger i påska pga sterke kynnere, kom med et kvarters mellomrom, var så vonde at jeg kasta opp. Føltes ut som riene fra sist jeg fødte. Alt så bra ut hos meg og, er enda plaga av det, men får vel ikke gjort så mye med det.De på sykehuset sa jeg måtte komme hvis jeg følte at noe var unormalt, var ikke masete. Så synes ikke du er overhysterisk, bedre å ringe en gang for mye! Jeg kjenner mye mindre liv enn jeg pleier, og har nedpress når jeg tisser, skal til jordmor torsdag, tenkte å få henne til å ringe sykehuset for en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nedpress når jeg tisser jeg å. hvor mye kynnere kan jeg ha før jeg reagerer å ringer føden?? hvor mye er "normalt" ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal ringe jeg og. Skader ikke å ringe for mange ganger når det gjelder sånne ting. Hvordan er hverdagen din? Jeg har og en del kynnere men ikke så mye som deg. Legen sykemeldte meg mer enn jeg var og sa jeg måtte ta det med ro. Kynnerene var ikke farlige men de hjalp til i modningsprossesen. Sa og at det var vanlig å få mer kynnere av både psykisk og Fysisk stress. Derfor skulle jeg hovedsaklig konsentrere meg om å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er hjemme hele dagen og gjør "ingenting". men har allikevel sterke kynnere. må ta det med ro sa legen eller så blir jeg lagt inn så ikke ungen kommer altfor tidlig. men jeg tar det så med ro som det går ann...kan jo være at kynnerne kommer av psykisk stress,uten at jeg tenker over det. har en sønn fra før,kranglet mye med faren hans i det siste. (om barneoppdragelse) får holde meg unna han å se hvordan det går da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...