Gå til innhold

Velkomstdrink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken velkomstdrink skal dere ha?

Min sambo vil ikke ha noe med Martini for han syns det er for søtt.

Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi tenkte å ha blue nun golden edit...pga vi har planlagt et bryllup med fargene hvitt og gull

Skrevet

Så i et av disse bryllupsmagasinene at det finnes en champagne (el noe) med gullkorn i, det så bare sååå lekkert ut da. men den koster sikkert flesk (og vet ikke hvor man får tak i den). Noen som vet?

Skrevet

Vi skal ha hvitvin med mozell i, da blir det litt bobler i vanlig vin :)

Skrevet

selges på polet....og er virkelig ikke såå dyrt....er den som heter blue nun golden edit

• 2 år senere...
Skrevet

hvilken hvitvin velger du til å ha mosell i? Har du testet at det smaker godt? Spør fordi jeg er så usikker på hva jeg skal velge selv.

Skrevet

Kjøp en miniflaske med Martini Asti og la han smake. Den er ikke søt, men myyyye bedre enn champagne (syns jeg da)

De har små-små flasker på polet til 39 kroner. :) Nok til ett glass.

Skrevet

Uff, personlig synes jeg Martini Asti smaker :-C Minner meg om fjorttis-fylla tror jeg...

Vi gifter oss på vinteren og skal nok ha en varm velkomstdrikke, ev. en slags drink. Litt surt, det liker jeg!

Skrevet

strawberry margarita antakelig :)

4-5 friske jordbær

3.5 cl tequila

1.5 cl cointreau

2 ts melis

Is

Ett jordbær til pynt

Skrevet

glemte resten av oppskriften da..

Kjør jordbær, tequila, cointreau og melis fort i mikseren. Tilsett så is til passende slush konsistens. Prøv deg frem forsiktig.

Helles i cocktailglass og pynt med ett jordbær. Drikk med sugerør. Meget god, men det er ett must med friske norske jordbær.

Skrevet

Den du tenker på, den med gull i, heter "Blue Nun Gold Edition" og koster 109,90 Kr på polet :-) Du kan lese litt tilbakemeldinger på den her: http://interaktiv.vg.no/vinguiden/vin.php?nummer=30615 Vurere den selv som velkomstdrink. Tenker å fylle en sinkbalje med is og legge flasker oppi den. I tillegg vil vi ha Farris og vann til de som ønsker det, samt masse frisk frukt og bær :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...