Gå til innhold

KKurth


kine

Anbefalte innlegg

Hei flickor:)

Kan være like greit å ta det på kurth, er jo blitt så kaldt igjen nå atte...!!

Får prøve å komme den 18, skal på røntgen i porsgrunn den dagen...men rekker vel å få med meg det og:)

Jeg var heller ikke så begeistra for wood wood, er ikke så begeistra for fritz heller jeg da...!

Men har lyst å teste ut det derre Becks en gang....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja enig, vi får teste ut det når det åpner--- håper du kan komme da...Og lykke til med røntginga, regner med det er bekkenet som må til pers...

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er det:) jeg fikk forresten beskjed av legen i går at han trodde ungen hadde festa seg, og så sier han at om tre uker så er ungen ferdig:D selv om jeg har seks uker igjen da hehe:)) moro...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg kommer men må ta med meg han turboen på seks, men det går veld det også tenker jeg..... Håper å få med meg to nye som har termin i nov/des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare koslig vet du...og gøy om du får med de to andre og da:) Christoffer må jobbe overtid selvfølgelig, men tror jeg kan sette henne hos tante noen timer...ser ut som det blir mange alenekvelder på meg fremover, så mye å gjøre på jobben der...buhu...menmen, mer penger da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Har så lyst å komme,håper på at formen skal bli bedre. Men det ser dårlig ut. Vi snakkes :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fikk det ikke til, nathalie er forkjøla så ville ikke sette henne vekk når hun er så sytete...blire no til uka igjen eller? Becks er åpent, var koslig der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket en liten tur jeg, men nå er jeg skikkelig forkjøla, hoster og snørrer grønt....litt vel beskrivende kanskje men allikevel..

 

Da blir det Becks på onsdag da, håper folk er friske og raske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...