Gå til innhold

Kjetil eller noen andre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du har skrevet at retten gir far vanlig samvær med engang, men hva med tilvenning først da???

Ungen min er 2,5år og jeg krever tilvenning før han får ha han alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så krev tilvenning og opptrapping då. Men du kan ikkje krevja at pappaen skal ha samvær med deg. Det er jo heilt absurd.

Og det er vanskeleg for retten å planleggja ein tilvenningsprosess i ein dom.

Skrevet

Nei, jeg vil helst slippe å se barnefaren jeg, men det er jo jeg som må være tilstede med gutten min når faren skal komme, ungen reagerer helt hysterisk den gangen han ble levert til faren, og det skal jeg ikke se igjen!!!

Skrevet

Sjølvsagt er ungen utrygg når du leverar han til nokon han ikkje kjenner. Så du må jo sikra at han vert kjend med faren.

Skrevet

Jepp, har skrevet en tilvenningsavtale, ca hver søndag 4-5 søndager på rad avbrutt med ferier vi skal på, men det er ikke sikkert barnefaren går med på det!

Skrevet

Går det an at andre enn du har tilvenning på ungen da? Dessuten har jeg passa unger etter å ha vært sammen med dem etter å ha møtt dem et par ganger... Gikk veldig greit, det:-)) Så da ville jeg heller gjort det jeg kunne for at far fikk tilvenningen med en annen enn deg, og gjerne ha litt alene tid ganske fort. Er du der vil kanskje ungen uansett bare henvende seg til deg, og den og pappan blir ikke kjent??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...