2b&spira Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 man ikke er på talefot med? som stod å skrek at vi ikke kan være avhengig av han (lovet noe som han ikke holdt) som vi ikke har noen intr i å ha med i bryllupet? er det lov å bytte forlover selv etter å ha levert inn paprirer? han begynte også å bestemme at han skulle kjøre brylups bilen å at jeg måtte få noen til å kjøre meg i kirken. blomster ol. trenger virkelig råd nå.
mars79 Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg ville nok ringt og spurt om man kan bytte forlover.. Litt dumt med en forlover man ikke er på talefot med.. Hvis han skal kjøre bryllupsbilen ville det jo vært naturlig at han kjørte deg til kirka.. Hvis du ikke kan bytte forlover må du få snakket ut med han..
Dubbe Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Jepp- skriver under på vics innlegg. Er man ikke voksne folk da? Han kan umulig være så tett. . .
2b&spira Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2006 han er dessverre det,vi møtte på han og hans dame her om dagen å han så en annen vei syntes ikke det er noe hyggelig å ha de i selskapet. han mente han skulle kjøre sambo til kirken så fikk min forlover kjøre meg.
tasah Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Kjedelig situasjon, men jeg tror nok jeg hadde hørt om det gikk an å bytte ja. Skikkelig kjedelig hvis han skal ødelegge dagen deres da. Må si han hørtes utrolig lite moden ut, sånn oppførsel bør voksne folk holde seg for gode til...
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Det er bare å bytte. Min forlover trakk seg 14dager før bryllupet og jeg fikk beskjed om at det var det samme hvem som møtte som forlover. Så bare slapp av.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Trenger ikke være samme person som har underskrevet papirene og møter i kirka. Av praktiske grunner skrev jeg under papirene og står som formell forlover til ei venninne. Men det var ei anna venninne som var forloveren hennes i bryllupet og som regnes som hennes forlover. (nei, vi ble ikke uvenner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå